Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

Synergen-Soft Peeling

Peeling twarzy jest ważny jak peeling całego ciała.
Usuwa martwy naskórek, powoduje lepsze wchłanianie się kosmetyku oraz skóra w dotyku jest gładsza.

Ja peelinguję się przynajmniej raz w tygodniu, i mowa tu o peelingu całego ciała łącznie z twarzą i stopami.

A dziś przedstawię Wam swojego ulubieńca który pomaga mi w tym zadaniu.




Synergen soft Peeling jest przeznaczony do skóry wrażliwej, usuwa martwy naskórek  i wszelkie zanieczyszczenia z twarzy.


Skład





Opakowanie to miękka tuba, z zatrzaskiem . Nie problemów aby wydobyć produkt, zatrzask się nie zacina i łatwo go otworzyć.




Działanie:
Peeling zawiera małe różowe drobinki, które uwaga- są mocnym zdzierakiem. 
Trzeba delikatnie się z nim obchodzić, aby nie zrobił nam krzywdy na twarzy.
Oczyszcza, skóra staję się miękka, wygładzona i promienna. 



Dla peelingu znalazłam również inne zastosowanie- sprawdza się idealnie też jako peeling do stóp.

Od kąd wycofali z Biedronki mój ulubiony peeling i na jego miejsce dali nową wersję, szukałam idealnego peelingu który będzie mocniejszy.
I w tym przypadku nie musimy uważać aby nie zrobił nam krzywdy, bo wykonując peeling stóp mamy dodatkowo masaż, co nieziemsko relaksuje..

Podsumowując:
Polecam przetestować ten peeling, kosztuje grosze w Rossmannie 3.99 , a być może i Wy go polubicie..

Znacie ? Lubicie ten peeling

8 komentarzy:

  1. Obawiam się, że byłby zbyt ostry dla mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja słyszałam o nim sporo złych rzeczy i raczej nie jest do wrażliwej skóry jak jest taki mocny, ale sama go chętnie wypróbuję, bo nie straszne mi mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za taką cenę chyba nie można wiele wymagać więc nie można narzekać ;) rzucę na niego okiem !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy czy więcej parabenów nie dało się wpakować w jeden kosmetyk. Ja wolę sama zrobić peeling. Mój ulubiony ze skały wulkanicznej (ZSK), albo z płatków owsianych, siemienia lnianego, cukru lub kawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że jest hardcorowy... :P
    Nie lubię za bardzo maltretować skóry twarzy, wolę coś delikatniejszego, np żel peelingujący z Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie taniutk, mimo ze nie jestem zwolenniczką peelingow to chyba sie skusze nawet jakbym miała go nie polubić :)

    Jeżeli masz ochotę zapraszam na

    www.blondineczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś zraziłam się do firmowych Rossmannowych produktów i omijam je szerokim łukiem... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)