Obserwatorzy

wtorek, 16 października 2012

Eveline Hydra Expert -płyn micelarny

Zapewne każda z Was widziała go w Biedronkowej gazetce, która ukazała się już jakiś czas temu.
Niska cena skusiła mnie do zakupu , chociaż bałam się że mnie podrażni, bo ostatni płyn z Eveline tak zrobił.

Ale tym razem jestem zadowolona, i teraz z Wami chcę się podzielić dlaczego.. 







Skład



Opis i działanie

Produkt ma 100 ml ( 3.99) 


Tutaj produkt spisał się świetnie, dobrze zmywał podkład,cienie i liner. ( żelowy z Catrice już trochę słabiej, ale z Eveline idealnie).
Nie podrażnił mnie, w końcu nic mnie nie piecze , nie podrażnia. Za to ma wielki plus.
Jednak produkt jest słabo wydajny, chociaż nie mam mu tego za złe bo to 100 ml, a nie standardowa pojemność 200 ml.

Skóra po zastosowaniu jest czysta i nie lepi się. To również zaliczam na plus, bo nie znoszę kiedy twarz mi się lepi ( chociaż i tak używam zaraz żelu micelarnego do umycia twarzy).

Śmiało mogę go polecić, i bardzo ubolewam nad faktem że w mojej Biedronce nie ma już tych płynów. 

A czy Wy miałyście ten płyn?


8 komentarzy:

  1. U mnie też nie została ani jedna sztuka, a szkoda, bo wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go i teraz żałuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kupować, ale tego nie zrobiłam ech...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam coś bardzo podobnego, ale litery są różowe. Był w zestawie z tuszem do rzęs w Biedronce właśnie. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inny micel od Eveline i też nie mogę na niego narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam mimo ze go widziałam.. Ale wcześniej słyszałam nie za ciekawe opinie o płynach z eveline chodź tu widzę mile zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. czyżby zmienili mu opakowanie? miałam ten micelek ale jego buteleczka wyglądała inaczej, niemniej jednak byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ale jeszcze czeka w kolejce na swój czas:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)