Obserwatorzy

środa, 10 października 2012

Elisse odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Na początku mojej walki o piękne i zdrowe włosy odstawiłam wszystkie silikony.
Włosy stały się matowe, i na dodatek końce się łamały i w rezultacie nie widziałam żadnej poprawy w wyglądzie włosów.
Kiedy trafiłam na post jednej z włosomaniaczek mianowicie o tym że nie każdym włosom może pasować odstawienie silikonów .
Długo się zastanawiał nad sensem, i postanowiłam powrócić do ich stosowania w odżywkach.

I dziś recenzja jednej z moich ulubionych, która kosztuje 4.99 i jest fenomenalna



Odzywka dostępna jest w biedronce. Wcześniej była w tubie, teraz jest w takim opakowaniu ( i uważam że te jest lepsze, w tubie jeszcze posiadam, ale tą wygodniej się stosuje)

Odżywka działa wygładzająco na włosy. Po zastosowaniu włosy wyglądają ładnie, nie puszą się.
Dzięki niej w paskudną pogodę jaka jest teraz za oknem mogę zdyscyplinować swoje włosy.












    Opis na etykiecie

Skład 







Plusy
  • Tania
  • łatwo dostępna w każdej biedronce
  • przyjemnie pachnie
  • łatwa w użyciu
  • gęsta konsystencja
  • wydajna



Minusy

  • Nie zauważyłam



 Podsumowując

Miła i przyjemna odżywka, która ochroni włosy, sprawi że będą wygładzone i nie będą się nam plątać. Są gładkie i zdyscyplinowane
Bardzo ją polubiłam, i na już na zawsze ze mną pozostanie ( chyba ze wycofają ją) 


Jeżeli tak jak ja nie rezygnujecie całkowicie z silikonów , polecam tą odżywkę.

Buziaczki

14 komentarzy:

  1. jak będe w biedronce na pewno się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te odżywki. Fajnie, że w końcu zmienili opakowanie na poręczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. planowałam ją kupić, już kilka razy, żeby spróbować do mycia, jednak ciągle mnie coś odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mycia to ona się nie nadaje..

      Usuń
    2. Dokładnie, zawiera silikon nierozpuszczalny w wodzie, więc włosów nie umyje.

      Usuń
  4. Jeszcze jej nie próbowałam, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle je mijam w biedronce i raz byłam już nawet bliska kupna jej, ale ciągle łaziło mi po głowie, że to silikony i nie będę kupować. Chyba poczekam aż zużyję to co zdązyłam zachomikować i wtedy po nią ruszę. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie się zapowiada! nie widziałam jej nigdy wcześniej.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ją, jak dla mnie też nie ma minusów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam wersję czerwoną (i mam), ale w tubie była super, a teraz jest gorsza niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie kupiłam i będę testować :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)