Obserwatorzy

piątek, 28 września 2012

Zakupy Rossmann i Biedronka

Hej.
Długo mnie nie było, ale zaszły pewne zmiany, i przez miesiąc będę mieszkała gdzie indziej.
Będę miała więcej obowiązków,i więcej spraw do załatwienia, dlatego też proszę o wyrozumiałość.

Moja mamcia wyjechała do Irlandii, a ja przez miesiąc będę opiekować się 10 letnią siostrą. Więc same rozumiecie.

Ok przejdźmy do tematu .
Jak pewnie każda z Was już wie Biedronka i Rossmann mają obecnie dwie gazetki promocyjne z kosmetykami.

Więc skusiłam się i ja na drobne zakupy.
Oto co kupiłam










Jak na razie jestem zadowolona z zakupów, i mam nadzieję ze tak pozostanie/

A czy Wy już zrobiliście zakupy w swoich Biedronkach i Rossmanach?

20 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś ten olejek eveline? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także kupiłam tą maseczkę na trądzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy:)
    Ja jutro wyruszam na łowy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie nic i chyba nic nie kupię, bo w sumie nic takiego mocno potrzebne mi nie jest ( nie no żartuję, wszystko jest potrzebne, jednak czas oszczędzać na pędzelki!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy! :)
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam odżywkę i tusz do rzęs Eveline, a do Rossmana (na szczęście) nie miałam jeszcze czasu wstąpić. Gazetki bardzo kuszą! :)
    Pozdrawiam:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne sa te gazetki, faktycznie jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej pomadki ochronnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna, nie długo napiszę o niej recenzję :)

      Usuń
  9. ile dałaś za eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
  10. ten płyn eveline wydaje się taki mały,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma 100 ml, ale jest rewelacyjny.. Robię na niego zapas.

      Usuń
  11. ooooh whta a great collection of products!
    I invite you to follow my blog on http://laviecestchic.blogspot.com and my fb page on www.facebook.com/laviecestchic , hope that you like it!!! Yo're always welcome in!!! kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję ,że nie kupiłam olejek arganowy,ale jestem ciekawa odżywki do rzęs.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ten puder z Eveline jest moim ulubieńcem od ponad roku! innego nie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadki z Oeparol niestety jak dla mnie kiepskie. Owszem ładnie pachną, ale nie używając ich czuję, że moje usta wciąż są spierzchnięte :/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)