Obserwatorzy

wtorek, 11 września 2012

Zakupowo!

Hej
Ostatnio poszalałam z zakupami.. Wpadło trochę kaski '' urodzinowej", chociaż do moich  urodzin jeszcze trochę czasu. 

Ciuchowo





 Torebka która ma dwie inne strony. Można ją nosić tak i tak, cena 35 zł. Kolor mocno rudy 





 tunika 45 zł



 kapciuchy 9.90 pepco





 Szpilki w Sh nowe. Cena 15 zł



kosmetycznie :

 Szampon 5.99


 Olejek 5 .50



 perfumy Lidl 16.99 (Podobna jedna z Youtubowiczek je zachwalała że są podobne do chanel)



Mleczko 5 zl

Jeszcze tylko buty na jesień, i kurtka (upatrzyłam sobie w kolorze musztardowym, lub czarna)

Buziaki 
monccia

7 komentarzy:

  1. kobiety kochają zakupy ;D
    uwielbiam takie kapcie ;) mega wygodne, fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka. Zakupy bardzo udane :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam to mleczko w Tesco :)
    A zakupy fajne :)
    Szczególnie ta uniwersalna torebka, pomysłowa jest ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie dorwałaś olejek łopianowy? ;o

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)