Obserwatorzy

wtorek, 18 września 2012

Uzupełnienie braków kosmetycznych

Hej
Mój kochany Tż tak opiekował się mną podczas choroby, że już dziś czułam się na prawdę dobrze , a że było ładnie za oknem wybrałam się do Rossmana po kilka kosmetyków, aby uzupełnić to czego potrzebowałam.


Nie jest tego dużo, ponieważ już wcześniej na początku września poszalałam na zakupach, więc dziś tylko musowe produkty.

Z
Ziajowskie  mleczko do ciała. Czytałam wiele pozytywnych opinii, a że potrzebowałam nawilżacza skusiłam się właśnie na nie,. Mam nadzieję że się nie zawiodę.



 Odżywka którą kupiłam do ... mycia. Skład ma bardzo prosty, więc mam nadzieję że się sprawdzi. 



 Podobno wycofują Isankę
chociaż mam nadzieję że to tylko zmiana opakowania, więc kupiłam ją na zapas. 

 

 Pędzel "Kabuki" Beauty


 
Potrzebowałam również podkładu, takiego cięższego na Jesień-Zimę i mój wybór padł na Butterfly. 
Jest cudowny, pisałam o nim już na blogu TUTAJ


Jutro wybieram się na zakupy ciuchowe, mam zamiar kupić buty na jesień i coś jeszcze, co wpadnie w oko. Mam nadzieję że mi się uda. 

Buziaczki i do kolejnego posta, mam nadzieję że będę miała co pokazać, bo jestem niestety wybredna na takich zakupach ..

4 komentarze:

  1. szkoda,że isany wycofują;<
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ! Widzę , że jesteś tą szczęściara , która jeszcze dorwała odżywkę z isany (wycofują ją :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem opinii o tej odżywce , która kupiłaś do mycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. różowa isana u mnie w rossmanie na wyczerpaniu, przez co nie kupiłam jej ;|
    widać jest rozchwytywana

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)