Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

Isana haarkur- Intensiv pflege, maseczka do włosów

Nad ta maseczką zastanawiałam się dość długo, zawsze miałam co innego w planach do kupienia i spróbowania na włosy.
Ale w  końcu udało mi się ją zakupić, i przetestować jej właściwości na swoich włosach, i sprawdzić czy obietnica producenta się sprawdzi.







 Skład





Informacja z tyłu na opakowaniu maseczki








Konsystencja 





Moja opinia :

Maseczka o treściwej konsystencji, nie spływa nam z włosów, idealnie się rozprowadza. 
Stosowałam ją na dwa sposoby przed- i po myciu. 

Maseczka może delikatnie obciążać nam włosy, dlatego tez wolę stosować ją przed myciem. Idealnie wygładza włosy, i nawilża.  Pięknie pachnie, i jest wydajna. Wystarczy odrobina maski by rozprowadzić ja na moich włosach do łopatek.
Przy stosowaniu bez mycia często stało się tak że zamiast pięknie nawilżonych włosów miałam oklap, ale przed sprawuje się wręcz idealnie, za to ją polubiłam.

W skrócie 


 Plusy
  • nawilża
  • wygładza
  • tania około 8 zł
  • ładnie pachnie
  • nie spływa z włosów 
 Minusy


  • może obciążyć delikatne włosy 


Podsumowując:
Ciekawa maseczka,  kupię ponownie do stosowania przed myciem, kiedy będę potrzebowała nawilżenia włosów. 

A czy Wy stosowałyście tą maseczkę?
 

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się konsystencja tej maseczki :)
    Bo nie lubię jak jakiś specyfik po prostu spływa z moich włosów i paskudzi ubrania i wszystko wokół, a na ogół noszę maski przed myciem tak jak Ty :]

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam... ogólnie mało rzeczy z Isany mnie zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam - jestem ciekawa jaka jest ta wersja z proteinami jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą maską i chyba się na nią skuszę, jednak nieco obawiam się tych protein - moje włosy ogólnie ich nie lubią, robią się od nich sztywne i suche.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam jej siostrę - kurację azjatycką, gdyż ta żółta ma dobrocie dopiero po zapachu. Azjatycka mi się nie spodobała, za bardzo obciążała włosy, może i nawilżała, ale przyklapnięte włosy nie wyglądały zbyt estetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo to coś dla mnie na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, wolałabym, żeby to była odżywka niż maska;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam na okres studiów kiedy czasu będzie mało, już się nie mogę doczekać jej testowania!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam kupić ale stwierdziłam, że na razie mam zapasik masek więc poczekam, aż coś wydenkuję

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie stosowalam jej nigdy dluzej niz 2-5 min po umyciu , wlosy mialam po niej brzydkie-po prostu. Obciazone, oklapniete... ; P Wroce do niej w grudniu i sprobuje ja nakladac przed myciem

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)