Obserwatorzy

środa, 19 września 2012

Hej

Tak jak wczoraj Wam pisałam dziś wyruszyłam na zakupy, i cieszę się bo uważam je za bardzo udane. 
Nie było marudzenia, ani niezdecydowania. 

Wiec zapraszam do obejrzenia. 

Buty czyli najważniejszy punkt mojego wyjścia. 
Oczywiście kupione, i podobają mi się, no i co najważniejsze są wygodne 



Kupiłam również dwie bazowe bluzki
Będą świetne pod coś.np. marynarkę 

 Kolor przekłamany( w rzeczywistości jest to ostra pomarańcz, neonowy) 



Znalazłam też cieplusią narzutko- kamizelkę, chyba tak to się nazywa. 
Ma bardzo fajny wzór, czyli modny splot. 



Zakupiłam też cieplutkie skarpetki. 
Uwielbiam takie misiowate skarpety, są milutkie.
Kupiłam dwie pary, ale tylko jedna załapała się do zdjęć, bo drugą już noszę na sobie :)  


No i kosmetycznie 

W Pepco chciałam kupić zwierzaczkowe kapcie, ale nie było mojego rozmiaru. 
Ale za to zauważyłam że w końcu jest szafa z kosmetykami. Od dawna czytałam że w kilku miastach w Polsce już są, a u mnie nie było nic a nic. 

Podkład Rimmel 



Tusz Rimmel 3 kroki, czy jakoś tak. 



 I cienie w mojej ulubionej kolorystyce. 



No i kupiłam dla mojego Tż super ciepłą bluzę i bokserki . Ale nie będę tego  pokazywać.

No to na tyle by było. I jak ? Co sądzicie ?

Buziaczki

11 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego tuszu- chciałam kupić z uwagi na cenę , ale nie wiem czy podoła moim oczekiwaniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi sie buty i kolory cieni sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cienie. Zdecydowanie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne buty, tez lubię te skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie do oczu są cudowne! Piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że w moim Pepco też zrobią szafę z kosmetykami!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie skarpety! szczególnie w chłodne dni spisują się na medal :) sama mam 3 pary :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie same buciki tylko w kolorze oliwkowym! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)