Obserwatorzy

sobota, 8 września 2012

Hej

Prawie tydzień nie pisałam postów, za co przepraszam. Miałam mało czasu na cokolwiek ponieważ znalazłam dodatkową pracę, i mojego czasu coraz mniej.. Ale przyszły tydzień zapowiada się luźniejszy,więc mam nadzieję będzie wysyp recenzji na blogu, a jutro post z aktualizacją farbowania co miesięcznego.. 
Efekt jest dla mnie zaskakujący, ponieważ zrobiłam eksperyment na sobie, i zmieszałam dwa odcienie farby..

Więcej napiszę jutro, tymczasem uciekam wyspać się po ciężkim tygodniu.


1 komentarz:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)