Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

Farbowanie Joaską nr 211 i 212

Tak  jak obiecałam tak wstawiam fotki z mojego wczorajszego farbowania. 
Jak wspomniałam , mieszałam dwa odcienie farb z Joanny kolor 211 i 212 , efekt po mnie zaskoczył. Bałam się że wyjdzie nie wiadomo co, ale wyszło bardzo naturalnie i jasno. Czyli tak jak tego chciałam.

Zdjęcia kiepskiej jakości, wykonane moją poczciwą nokią 302,bo aparat mi szwankuje, karty nie czyta i nie mogę wgrać zdjęć. No trudno się mówi






Tu zdjęcie zaraz po wstaniu, także przepraszam za nieuczesaną czuprynę.

Na odrostach trzymałam 40 min


I na koniec mały bonusik.

Buziaki

12 komentarzy:

  1. Jaki słodki piesio :)
    Fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, do twarzy Ci i bardzo dobrze pokrył odrost:)
    Śliczny piesek:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Blond to mój kolor od lat, i nie zamierzam go zmieniać :)

      Usuń
  3. gruba jestes ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim jest dane nosić XS
      A jeżeli coś ci przeszkadza że nie wyglądam ja modelka nie wchodź tu po prostu
      :)

      Usuń
  4. ładny kolor, nosiłam przez długi czas takie, ale w sumie taki jaki mam teraz bardziej mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o przyciemnieniu,ale jednak w jasnych czuję się najlepiej więc nie chcę kombinować i potem tego żałować .

      Usuń
  5. Słodki psiak! :)
    Kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękny kolor wyszedł. Czeka mnie teraz farbowanie, a zawsze używałam szlachetnej perły. Z tym, że ostatnio efekt wychodzi ciemniejszy niż dawniej (nie wiem czy to jest związane z tym, że włosy są w lepszej kondycji, czy olejowanie je przyciemnia?).
    Spróbuję pomieszać te kolorki i mam nadzieję, że sobie krzywdy nie zrobię :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)