Obserwatorzy

środa, 12 września 2012

Facelle - płyn do higieny intymnej

Hej.

Dziś przychodzę do Was z recenzją płynu do higieny intymnej Facelle który stosowałam w kilku kategoriach



Do mycia:

-włosów
-twarzy
-ciała
- i głównego jego zastosowania

Moje wrażania 

Włosy

Miałam wielkie nadzieje co do tego płynu, ponieważ większość wlosomaniaczek sobie zachwala..
Stosowany jako szampon plącze włosy, są szorstkie,poplątane. Po wysuszeniu czuje ze są niedomyte. Zazwyczaj myje włosy co dwa dni, a w tym przypadku musiałam co dzień ponieważ były nie świeże.
zastosowałam go do OMO , i w tym przypadku się spisał, chociaż miałam wrażenie że i w tym przypadku trochę szybciej przetłuszczał włosy.

Twarz i ciało:

Tutaj jestem bardzo zadowolona, delikatnie mył, łagodził podrażnienia. 
Dobrze mył, i nie wysuszał skóry. 

Strefa intymna:

W tej kategorii również się spisał, nie podrażnił, nie uczulił.. Dobrze mył i odświeżał. 


Podsumowując

Ogółem jestem zadowolona z tego produktu, i na pewno jeszcze do niego kiedyś wrócę, chociaż by do stosowania do mycia ciała,twarzy i intymnej strefy, bo do włosów raczej więcej go nie użyję. 
Wolę babydream szampon, który też plącze włosy , ale ich mi nie przetłuszcza. 


13 komentarzy:

  1. Zaciekawiło mnie to użycie do włosów...
    Będę musiała sprawdzić jak u mnie działa, ja ciągle narzekam, że nie mogę znaleźć odpowiedniego szamponu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno u mnie długo zagości w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam go do włosów i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi dodatkowo robił puch na włosach. Używany do miejsca intymnego bardzo mnie wkurza, bo kiepsko się zmywa, a z resztą za dużo go wylatuje z butelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką masz porowatość włosów? U mojej nisko porowatej siostry jest masakra, a ja mam wysoko porowate i jest dobrze. Gorzej działał na moje włosy BD, był jak papier ścierny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe właśnie, bo ja mam wysoko porowate włosy.

      Usuń
  6. Miałam go kupić ale jeżeli wysusza to odpada:>>

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na początku był efekt wow, ale szybko mi przeszło, a szkoda. Mam zamiar też napisać jego recenzję

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy, może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam jeszcze nic tej firmy

    obserwuje i zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam go kiedyś i jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)