Obserwatorzy

niedziela, 2 września 2012

Aktualizacja włosów-wrzesień

Dziś post z aktualizacją włosów.

Dla przypomnienia włosy pod koniec lipca wyglądały tak



Dziś wyglądają tak :
(ps. zdjęcia z ręki, mojego fotografa akurat nie było)



Co zmieniło się w pielęgnacji?

Podcięłam włosy. 
Wróciłam do regularnego olejowania. Przynajmniej dwa razy w tygodniu.
Ponad to skupiłam się na lepszym nawilżeniu, i wygładzeniu włosów, pomogły mi w tym maski  Gloria Bingo Spa i odżywka Isana biała.

To na tyle . Widać różnicę ??

13 komentarzy:

  1. Wyraźna różnica w nawilżeniu włosów i decyzja o podcięciu końcówek była bardzo dobra ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, chociażby po tym , że mniej się puszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, szczególnie na końcach - równiutkie! Kolor masz jakiś lepszy, taki chłodny, cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać różnicę ;)
    Sa w lepszej kondycji, a jakie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać sporą różnicę, włosy są nawilżone i bardziej odżywione niż w lipcu:) Piękne cięcie na równo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć już taką długość..

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne włosy, widać różnicę :).

    U mnie konkurs, do wygrania kosmetyki, zapraszam serdecznie ;)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń
  8. są piękne! bardzo mi się podobają :) ja też muszę się skupić na nawilżeniu właśnie :)

    ps. jestem nowa w świecie bloggera, więc miło mi będzie jak znajdę tutaj przyjazne dusze, które lubią to co ja :D Obserwujemy? :)) http://the-ladies-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)