Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Moje kosmetyki do pielęgnacji włosów

Hej
Stwierdziłam że taki wpis na blogu się przyda, miałam na niego chęć już dawno, jednak zawsze coś innego wpadało do głowy o czym warto napisać.

dziś przy robieniu zdjęć trochę się zaniepokoiłam, bo okazało się że mam tego więcej niż się wydawało, ale powiedzcie mi czy już powinnam iść na odwyk , czy jeszcze jest ok. 


Mycie 




inne


 suchy szampon 

 odżywki
 maski

wiem że wiele z włosomaniaczek ma więcej na pewno niż moja skromna kolekcja..

Chciała bym w przyszłości ograniczyć ilość kosmetyków do włosow, do tych które są najlepsze..

------------------------------------------------------------------------------------------------

Przy okazji pokaże Wam swoje ostatnie zakupy,które podzielę na dwie części. 
W kolejnym poście pokaże zakupy ciuchowe :) 







21 komentarzy:

  1. Jak się sprawyje ten szampon Elseve? Bo też go mam ale jeszcze nie używałam, najpierw chcę pokończyć resztę ;) Mgiełkę z Radicala też mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry, jest przyjemny, wydajny, i przede wszystkim pięknie pachnie i dobrze pachnie.
      NIe długo napisze bardziej rozwiniętą opinię o nim :)

      Usuń
  2. dziś pisałam właśnie o pielęgnacji włosów, zbierałam się z tym długo, mam ochotę na Garniera avocado, ale szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz sobie poczytam Twój wpis..

      Szampon miałam, nie polecam mnie obciążył przez silikony w składzie ..

      Usuń
    2. To czekam w takim razie :)

      Usuń
  3. Ach ile wspaniałości, ja nadal szukam dobrej odzywki/maski na moje suche włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zaciekawił mnie ten korektor, mam nadzieję, że będzie recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz usunęłam, bo miało być "piękne te pierwsze kolczyki" :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogla byś napisać coś wiecej na temat tego olejku z cien ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie długo napiszę recenzję :)

      Usuń
  8. Uwielbiam odzywkę artiste jako dodatek do masek :)
    + Jestem bardzo ciekawa olejku firmy cien :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo, że chcesz ograniczyć ilość kosmetyków,ja tych do włosów życzę Ci jak najwięcej! i żeby służyły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję i zapraszam do siebie :****

    justemois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, niektóre nadal mam te odżywki co ty :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)