Obserwatorzy

sobota, 11 sierpnia 2012

Moje domowe Laminowanie włosów- wrażenia i efekt

Cześć. 
Ostatnio na blogach włosomaniaczek pojawiły się wpisy na temat domowego laminowania włosów żelatyną.. 
Ja również spróbowałam, i powiem szczerze że efekty mnie mocno zaskoczyły.


Wszystko zaczęło się od posta Missfashionistki we wpisie  TUTAJ 
Potem przeczytałam wrażenia u Awen  TUTAJ

Nie będę pobielać tego co napisały dziewczyny, więc napiszę tylko swoje odczucia , które zaobserwowałam. 


Jak zrobiłam miksturę ??

Łyżkę żelatyny spożywczej rozpuściłam w 2 i pół łyżeczki wrzątku. Dokładnie wymieszałam i odstawiłam do wystygnięcia. Potem dodałam łyżkę stołową maski do włosów Bingo Spa 12 ekstraktów roślinnych i  mieszankę dokładnie wymieszałam.Nałożyłam na włosy czepek i ręcznik i tak siedziałam 45 minut oglądałam z moim tż Rambo.. 

Po upływie czasu wszystko zmywałam letnią wodą, bardzo długo i dokładnie żeby żelatyna nie  została i na włosach. Na sam koniec przepłukałam zimną wodą ..
Włosy wysuszyłam suszarką, żeby  jak najszybciej zobaczyć efekty.


 I mogę stwierdzić że 


  • Włosy miękkie w dotyku
  • Pięknie się błyszczą
  • Nie zbijają się, nie plączą 
  • Ładnie się układają
  • Nie odkształca się na nich gumka do włosów, z czym zawsze miałam problem 
  • Idealne wygładzenia jakiego jeszcze nie miałam

Czy jestem zadowolona??

Tak, i śmiało mogę polecić tą metodę.Nigdy wcześniej moje włosy nie były tak miękkie jak jedwab, nie mogę przestać ich dotykać, pięknie błyszczą i co najważniejsze nie plączą się  z czym mam duże problemy ostatnio.

A teraz czas na efekty na zdjęciach ..





Co sądzicie o tej metodzie?? Spróbujecie ??

28 komentarzy:

  1. WOW!! Faktycznie efekt przepiękny! :)
    Też czytałam tę notkę u Anwen i chciałam to zrobić wczoraj, jednak miałam jakąś starą żelatynę w domu i nie chciało mi się już wychodzić z domu. :(

    Teraz jestem święcie przekonana, że muszę to zrobić. :)

    Co jaki czas można powtarzać tę czynność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Anwen było info że efekt trwa 2-3 tyg, więc myślę że co 3 tyg można stosować.

      Usuń
  2. Wczoraj czytałam o laminowaniu na innym blogu(Awen), ale widzę, że to robi furrorę. Muszę sama spróbować, bo jestem tego zabiegu bardzo ciekawa! Ciekawa jestem jaki będzie efekt na moich lokach, bo to żeby się nie puszyły, jest bardzo kuszące...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kręconowłose są również zadowolone z efektów.

      Usuń
  3. PS. Ależ Twoje włosy są już długie... Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, jednak dla mnie wciąż za krótkie. Marzą mi się Twojej długości :)

      Usuń
  4. No jestem bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już spróbowałam i bardzo byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem trochę tej nagłej mody na laminowanie, ale ze względu na efekty chyba też kiedyś przeprowadzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem trochę tej nagłej mody na laminowanie, ale ze względu na efekty chyba też kiedyś przeprowadzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie rozumiem, do puki nie spróbowałam.. Efekty mówią same za siebie :)

      Usuń
  8. Ja zrobie albo dzis albo jutro bo z tego co czytam to jest świetna ponoć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc czekam na Twoje wrażenia po :)

      Usuń
  9. ja właśnie siedzę z mieszanką na głowie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. napisz jak wrażenia, jestem ciekaw czy Tobie również przypasuje.

      Usuń
  11. cala blogosfera bedzie teraz zelatynowac wloski:D ja nie przystapie do tego, nie lubie siedziec X minut z czyms na glowie, stosuje szybkie maski i odzywki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro są zadziwiające efekty to każda bloggerka chce spróbować czy i na jej włoski zadziała..

      Ja lubię siedzieć z czymś na włosach, wiem że to dobroć na moich włosach, i włosy za to się odwdzięczają pięknym wyglądem

      Usuń
  12. też to musze wypróbować;) ale ciągle zapominam kupić żelatynę, masz bardzo ładne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , takie uwagi dają mi jeszcze większego kpa aby dbać o włosięta, bo nie na marne idzie mój cały wysiłek.

      Usuń
  13. Wow ale gładkie ja będę dziś laminować:D

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny post, który utwierdza mnie w przekonaniu, żeby spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo miękkie włosy, nie wiem co byłoby z nimi, gdyby zmiękczyłyby się jeszcze bardziej :p ale mam też problem z ich plątaniem się, więc może kiedyś spróbuję :>

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj w klubie Tych, u Których Zaobserwowano Laminowane WOW :):)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)