Obserwatorzy

wtorek, 21 sierpnia 2012

Misz masz :) + mini konkurs dla osób z soczewkami


Post z moimi zdobyczami za nie wielkie pieniądze :




Neonowe buciki z SH. Cena 9 zl H&M



Trampko baleriny . Cena przeceniona z 60 na 6 zł


okaja w lidlu na olejek do masażu. Kupiłam z uwzględnieniem na włosy. Cena z 13.99 na 3.99


Wcierka , może wkońcu idealna da mnie?
Aster 7.99


PS.

Czy wsród moich czytelniczek są osoby które noszą szkła

kontaktowe (soczewki)?? Jesli tak zostawcie pod tym postem swój e-mail oraz odpowiedzcie na pytanie :

: moja data urodzin to??

Podpowiedz: Jest to ostatni dzień lata:

Do wygrania 60 ml płynu + opakowanie na soczewki 


Osoba która najszybciej odpowie i trafi otrzyma płyn do soczewek wraz z opakowaniem

35 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie 2 września. :D
    Niestety nie noszę soczewek, a sama mam do 'oddania' płyn + opakowanie na soczewki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to we wrześniu ale nie 2. :)

      Usuń
    2. Aaaaa, widzisz, ale zmyła. :D
      Bo Ty podałaś datę KONIEC LATA, a dla mnie i poprzedniczki skojarzyło się z końcem WAKACJI. :))

      Usuń
  3. 22 września, ale nie noszę soczewek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 22 września? leonia88@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 22 września? leonia88@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaakie tanie buty, a jakie śliczne, szczególnie neonówki z haemu.. !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze baleriny całkiem ładne :)
    a ten płyn do soczewek z tego co pamiętam można chyba zamówić za darmo ze strony producenta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 23 rozpoczyna się kalendarzowa jesień więc odpowiedzią pewnie jest 22 września - ostatni dzień lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 22 września :)
    Mgiełka Farmony jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wrzesien 22 :) xnikaxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 22 września ? : >
    szejkowana@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te pierwsze balerinki ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)