Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Imieninowe przezenty

Dziś moje imieniny, 31 sierpień jest dla mnie wyjątkowy, ponieważ moje imię (Ramona) jest bardzo rzadko spotkanym imieniem, i tylko dziś obchodzone są moje imieniny.
Nie spodziewałam się żadnych prezentów, jednak moi bliscy zafundowali mi wielką radość..

Od mamy :)


Kwiaty + moje ukochane pralinki

Mój tż zabrał mnie do Rossmana i powiedział " Bierz co chcesz, ja dziś finansuję ''









A teraz idę wziąć gorący prysznic, i uczcimy z Tż moje imieniny Martini z Colą i cytryną przy dobrym filmie..

Buziaczki :)

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego-cudne róże;super masz swoją drugą połowę-muszę powiedzieć mężowi ,żeby też zabrał mnie do rossmana mówiąc-:bierz...."Mam to masełko pomarancza z wanilią-jest super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego-cudne róże;super masz swoją drugą połowę-muszę powiedzieć mężowi ,żeby też zabrał mnie do rossmana mówiąc-:bierz...."Mam to masełko pomarancza z wanilią-jest super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życenia..

      No tż czasami ma takie napady ''dobroci'', a potem mówi ile ja to mam tych smarowideł,i że trzeba kupić nową szafkę na kosmetyki., :)

      Usuń
  3. Cześć :) Wszystkiego najlepszego na wstępie!
    Jestem nowa w tym środowisku tj. zaczęłam blogować o kosmetykach na http://mrs-world-wide.blogspot.com/ i chciałabym abyś ty jako doświadczona juz blogerka rzuciła okiem na mój pierwszy wpis. Wiem że to tylko zarys mojej pracy jaki się szykuje ale chyba od tego powinno się zacząć. Dodaje cie do obserwowanych i liczę na to samo. Chciałabym również jak ty zyskać dużą liczbę czytelniczek masz jakieś porady dla mnie, jak zacząć? Byłabym wdzięczna. Co do twojego wpisu kwiaty od mamy boskie! Uwielbiam róże :) Pralinek nigdy takich nie kosztowałam możesz podać nazwe i producnta pudełko wygląda zachęcająco :) Kosmetyki mmm.. naprawde swietny wybór co do maseczek peelingu z perfecty zajmują pozycję numer 1 w domowej kosmetyczce ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praliny są boskie, spróbuj.

      Są dostępne w lidlu , J.D Gross . Ale jakie są pyszne..

      Co do rad, napisz mi swój e-mail chętnie Ci doradzę :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego ;*
    Masz śliczne imię :)
    Moje imieniny sa umieszczone tylko w niektórych kalendarzach także obchodzę urodziny i nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń i ogromu kolorów każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dołączam sie do życzeń! :)))
    ale ten Twój TŻ dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego:)
    "bierz co chcesz":) super

    OdpowiedzUsuń
  8. O i takie cos mi się podoba :D ''bierz co chcesz'' ;)
    Spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci dziękuję za taki miły komentarz ;* Ale ja ze swoich nóg nie jestem zadowolona, cokolwiek nie robię, czy biegam, czy ćwiczę, czy głodzę się na diecie - uda zawsze są duże. Taki mój urok:)

    jakie piękne kwiaty ach <3 I wszystkiego najlepszego ;* Moje imieniny też są raz w roku, Sylwii 3 listopada :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)