Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2012

Dzisiejsze zakupy

Hej dziś na szybko post, o tym co dziś i w łapki wpadło


 Mój ulubieniec do rąk, stóp, ciała . 5.99

 Mój ulubiony tusz, już drugie opakowanie. 11.99

Dwufazowa z Biedro , uwielbiam je. Cena 5.99

 Krem z Ziaji, słyszałam o nim wiele dobrego, dlatego postanowiłam spróbować 9.90


 Maska na którą chorowałam długo, w końcu kupiłam na allegro 5.50

 Olejek Alterra, słyszałam o zamieszaniu z Alterra , wycofują podobno odżywkę i nie które olejki, a że i ten był na dodatek w promocji skusiłam się. Już siedzi na włosach :)11.99


Nożyczki fryzjerskie, to coś co chciałam już dawno kupić, ale nigdy ich nie było. Dziś przypadkiem w Rossie znalazłam, jedną parę, więc bez zastanowienia kupiłam.16 zł


Buziaki

18 komentarzy:

  1. Też je ostatnio kupiłam, podobno są tępe ale dam im szansę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są ostre, może trafił się komuś trafny egzemplarz :D

      No a jeżeli są tępe, to można je naostrzyć ostrzałką do noży :)

      Usuń
  2. Ja nie wiedziałam, że seria ulga posiada krem ujędrniający. Muszę się za nim rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam, ale dziś go odkryłam :)

      Usuń
    2. kochana koniecznie daj znać jak się sprawuje ten krem;) bo też nie wiedziałam nic o nim a teraz mam ochotę go wypróbować;)

      Usuń
    3. Krem mnie zapchał, i oddalam go mamie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. holercia ;/ szkoda bo ja stosowałam tylko ten z granatem, i mi nie przypasował, ale dziś kupiłam z migdałem i papają i bosko pachnie.. Może producent się ogarnie po tej petycji którą ciągle włosomaniaczki podpisują :(

      Usuń
  4. świetne zakupy, oo takie nożyczki tez bym chciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a nożyczki uważam za udany zakup. Jutro będę testować na mamy włosach hihi :)

      Usuń
  5. Mascara jest fajna, krem do rąk podobno też świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. coś czuję, że teraz te olejki będą znikać w ekspresowym tempie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy:) Szkoda ze olejki wycofują jeszcze wszystkich nie próbowałam:(

    OdpowiedzUsuń
  8. posiadam płyn Bielendy i olejek Alterry, tylko inne wersje:)
    A nożyczki jestem ciekawa jak się będą sprawowały, ja kupiłam swoje w Naturze i póki co są dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe zakupy, mam nadzieję że olejków nie wycofają, bo ja jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. oddawaj glorię ! :)
    Uwielbiam olejki z alterry. Nozyczki tez mam :)
    A ten tusz- póki co bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane zakupy :) Ja dzisiaj wybieram się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama używa tego płynu dwufazowego z bielendy :)
    a ja ciągle zapominam kupić sobie ten krem do rak z isany ;(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)