Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Czego nie lubię robić w pielęgnacji?

Dziś post o tym czego nie lubię robić w pielęgnacji zarówno włosów, ciała,oraz twarzy.

Pewnie wiele z nas ma takie swoje rzeczy których nie lubią robić, ale jednak robią ponieważ na tym opiera się pielęgnacja.


1. Nie znoszę myć włosów.

Nie wiem czemu, ale od dzieciństwa tego nie lubię. Dobrze że myję włosy do dwa dni, bo codziennie nie dała bym rady.

2. Nie lubię robić demakijażu.

Moje oczy są strasznie wrażliwe, i każdy płyn je uczula, piecze mnie po nich, i swędzi.
Teraz stosuję płyny z Bielendy, ale równie są dla mnie za mocne.

3. Nie lubię nakładać kremu na dłonie.
Oj , strasznie tego nie lubię, nie lubię jak coś mi tłuści na rękach, wyczuwam nawet małą warstewkę na dłoniach, i zaraz mnie to wkurza.


4. Nie lubię smarować ust.
Dotyczy to zarówno błyszczyków, pomadek, balsamów. Nie lubię mieć tłustych ust. 

5.Nie lubię się balsamować.
Chociaż często to robię, nie lubię i tyle.


6. Nie lubię zmywać olejów.

Pewnie ma to związek z tym że nie lubię myć włosów, ale za każdym razem kiedy nakładam olej, wyobrażam sobie potem mycie.

TO chyba tyle, ale wiadomo jest że tych rzeczy nie lubię to nie znaczy zie ich nie robię.
Oczywiście że je robię,i to często, jednak po prostu jest inna forma pielęgnacji, mniej lubiana od tej którą znów uwielbiam.

A czy Wy macie jakieś swoje tajemnice których nie lubicie w pielęgnacji wykonywać? Podzielcie się.

11 komentarzy:

  1. fajny post :)
    ja nie lubię zmywać maseczek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z punktem 2,3,4,5 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię olejować, ale nie z powodu mycia, tylko nakładania, nie lubię ścierać naskórka z pięt i malować paznokci u stóp :D Jeszcze by się znalazło, ale to za dużo wypisywania, ale cóż trzeba to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie lubię kremować sobie dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bardzo lubie być włosy,bardzo bardzo!;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię robić demakijażu ,smarować ust i się balsamować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię myć włosów!
    Kiedyś nie lubiłam balsamowania się- a teraz nie wyobrażam sobie życia bez tej czynności :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie denerwuje mycie włosów, bo to straszny stres, wydaja garściami, są szorstkie, woda wleje się po podłodze, wpada do oczu (jak się pierwszy raz kapałam w nowym mieszkaniu to "szampon" wpadł do mi oka, więc chciałam go wodą przepłukać i pochlapałam oko wodą. Ale piekło! Moja woda jest okropna i szczypiąca jak wpadnie do oka, a ratuje tylko wytarcie do sucha. Kremów tez nie lubię na rękach i balsamów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie lubię zmywać makijażu, bo też mam wrażliwe oczy, chociaż nie uczula mnie mleczko AA, a maseczek zmywać wprost nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie lubię myć włosów, a później jeszcze czesać... Uraz z dzieciństwa kiedy takie rzeczy robiło się na siłę, w dodatku pod nadzorem...

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tkwi problem we wzięciu się za te czynności, bo jak już to zrobię, idzie mi jak spłatka :) więc kwestia ruszenia d... i już z górki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)