Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2012

Co miesięczne farbowanie odrostów- Garnier 111

Hej..

Jak co miesiąc wstawiam fotki z farbowania odrostów. 
Tym razem w ruch poszła farba Garnier 111 bardo jasny popielaty blond..
W biedronce farbę kupiłam za 15.99 czy 14.99 nie pamiętam dokładnie. 

Efekt? Włosy ładnie pokryte, bez żółci, nie ucierpiały na kondycji.
Trzymałam na samym odroście 40 min, +malaks na 5 min powyżej odrostu,(nie przeciągałam na całość, bo na końcach i tak są jasne).




 Przed





Po :




Włosy spuszone od koczka, zdjęcia robione przy oknie. 

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Wykładałam ostatnio powyższą farbę na półki sklepowe w Tesco. Jestem tam merchandiserką od kosmetyków: Loreal i Garnier :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie pokryło, nie ma jak Garnier też farbuję tą firmą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczę ja będzie się spierała, jeżeli ok to Garnierek ze mną zostanie na dłużej.

      Usuń
  3. ajajjj gdyby nie to, że od roku nie farbuję włosów, to z chęcią bym to samo zrobiła :D ale przynajmniej nie mam już problemów z odrostami i różnicę zniwelowałam, więc nic nie widać i nie martwię się co miesiąc :D, ale kto wie...wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze, ze dużo przetestowałas produktów z firmy Garnier
    podoba mi sie tu,więc obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zdjęcie PO - cudownie wygląda ten kolor z takimi kręciołkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)