Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Co lubią moje farowane na blond włosy?

Cześć


Moje włosy od lat farbuję na blond, jednak zanim zaczęłam robić to farbą robiłam to rozjaśniaczem.. Wiem głupota, ale zawsze robiłam to u fryzjerki która twierdził że moje włosy ciężko się rozjaśniają i trzeba używać rozjaśniacza by uniknąć jajecznicy na głowie. 
Ja głupia w to wierzyłam, ale pewno dnia trafiłam na wizaż, i wątek o blond włosach. Dziewczyny polecały tam różne farby wiec i ja spróbowałam, i okazało się że moje włosy są normalne i rozjaśniają się bardzo szybko.. Więc od tamtej pory czyli z 2 lata włosy robi mi mój tż, on zawsze mi je farbuje ,i podcina. 

Włosy rozjaśnione- farbowane na blond wymagają innej pielęgnacji od tych ciemnych. 

Przede wszystkim włosy jasne trzeba mocno nawilżać i wygładzać, ale i też stosować  silikony których wiele z Was na pewno nie stosują .Są one  naszymi sprzymierzeńcami. Dlaczego?? Dlatego że ochronią nasze końcówki przed mechanicznymi urazami, oraz nie będą się puszyć.Jednak trzeba to robić z głową.

Ja sama mam przygodę z odstawieniem odżywek i masek z silikonami, na rzecz tych bez, i moje włosy nie odwdzięczyły się.Były suche, bez połysku, łamały się..

Powróciłam do delikatnych silikonów raz na jakiś czas w maskach, i tych lekkich ( łatwo zmywalnych ) w odżywkach.

Co lubą moje włosy farbowane na blond o wysokiej porowatości włosów?

Szampony, maski, i odżywki- które znajdowały swoje recenzje na blogu, przypomnę te które najbardziej pokochały moje włosy.. 





















Te kosmetyki moje włosy kochają najbardziej. 

Często w początkach dbania o włosy jest trudno odnaleźć co pasuje naszym włosom, a co nie. Jednak ja sama dość długo odkrywałam co lubią co im nie psuję, ale naprawdę zachęcam do tego żeby każda z początkujących próbowała na swoich włosach, ale nie zagubić się w tym wszystkim.
Najlepiej przed rozpoczęciem jest warto określić swoją porowatość włosów,i dopiero przystąpić do działania.


Mama nadzieję ze tym postem komuś pomogłam, a na pewno Pannie Martynie która prosiła o taki post w mejlu.
Pozdrawiam


Ps. O każdym kosmetyku pisałam na blogu, dlatego jeżeli jesteście zainteresowane danym kosmetykiem wystarczy odnaleźć w etykietach recenzje i pielęgnacja włosów.

13 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś tego waxa?
    Ja mam polimaxu, ale lata temu miałam tej firmy co Ty i był lepszy teraz nie mogę go w żadnej aptece ani drogerii znaleźć;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zwykłym markecie, o nazwie Rast :)

      Usuń
    2. kurcze u mnie nie ma takiego markeciku;( w ogóle ciężko nabyć jakiś sensowny kosmetyk;( uroki mieszkania na zadupiu! Czasem bywam w Krakowie ale tam też jeszcze na kosmetyki tej firmy nie trafiłam! Wiem, że są na allegro ale ponoć łatwo tam trafić na podróbę o czym informuję sam producent! Widziałam je jeszcze w e-aptekach ale też nie mam gwarancji, że nie są z allegro bo na a kosztują 10zł a w e-aptekach 36zl + wysyłka! to taniej mają niż w hurtowniach;( a już sie kiedyś nadziałam na podróby masek Loreal profesional! wywaliłam wtedy 160zł! a były tak lipne, że połowe wyrzuciłam bo już nie miałam sumienia włosów męczyć! dodam, że dla porównania miałam oryginalną maskę z salonu fryzjerskiego i była genialna, no ale skusiłam się niskimi cenami na allegro i kupiłam kilka sztuk. pazerstwo nie popłaca;( wtedy nie znałam jeszcze blogów włosomaniaczek, myślałam ,że tym droższe tym lepsze! owszem jest dużo drogich dobrych kosmetyków, ale ile jest taniutkich i również dobrych;)

      Usuń
  2. dużo lubią Twoje włosy :D ja mam jedną odżywkę, ha ha, ale za to sama robie sobie maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez dwa lata włosomaniactwa trochę tego się uzbierało :)

      Usuń
  3. ja właśnie zegnam się z blondem, nie farbowałam od połowy czerwca, przygotowuję się do powrotu do rudości henną (a odrosty mam już chyba kilometrowe :P), jak na razie pielęgnacja bezsylikonowa mi służy (ale nie katowałam ich farbą od tego czasu, więęęc...)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to w takim razie powodzenia życzę :D

    Mnie od nie dawna kusi powrót do naturalnego i poprawienie potem henną, ale za dużo pracy i kasy włożyłam by mieć idealny blond by teraz go rujnować. Po za tym w blondzie czuję się najlepiej więc to mój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to serum z mariona , ale obciążało mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, ja ciągle dążę do włosowego ideału, tzn. chcę wiedzieć właśnie co lubią najbardziej. jestem na dobrej drodze :) i wracam do mojego mysiego naturalnego blondu, jak narazie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jej twoje włosy duuużo lubią, a moje polubiły żelatynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy również lubią maskę z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła kolekcja:) Kusi mnie maseczka jajeczna:) Mam teraz biovax do blond włosów

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)