Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Bingo Spa- 12 ekstaktów roślinnych, kuracja dla włosów


Maski z BingoSpa cieszą się popularnością wśród włosomaniaczek, ta o której dziś mowa to moja druga z tej firmy , i po raz kolejny nie zawiodłam się na niej. Mowa oczywiście o masce 12 ekstraktów roślinnych kuracja dla włosów



maska o pojemności 1000 ml  , jest bardzo wydajnym kosmetykiem. Ze swojej maski zrobiłam dwie spore odlewki dla mamy i koleżanki na nadal mam jej dużo. 


Zastosowanie 




 Skład



Konsystencja


 budyniowa, ale nie mocno gęsta. Nie spływa z włosów, przyjemna w zastosowaniu




Dodatkowo bardzo cenię sobie w maskach Bingo wieczko które zabezpiecza maskę przed wylaniem się z opakowania.

 Moja opinia


Maskę stosuję już jakiś czas , początkowo nie zauważałam większych spektakularnych efektów przy jej stosowaniu oprócz lepszego rozczesywania, nawilżenia i miękkości.
Po dłuższym stosowaniu zauważyłam mniejsze przetłuszczanie się włosów, mniejsze wypadanie, oraz doskonale nawilżony skalp.

Maska przyjemnie pachnie kwiatowo, jest idealna do wzbogacania półproduktami (najczęściej tak robię).
Nie obciąża nawet gdy zastosuję ją na skalp, ułatwia rozczesywanie.

W skrócie

+wydajna
+działa (nawilża, zmniejsza wypadanie, nadaje miękkość, nie obciąża)
+ładny zapach
+/- cena 28 zł w sklepie bingo Spa, ale uważam że to jest raczej na plus ponieważ litrowe opakowanie starczy nam na długo



Podsumowując


Maskę polecam z czystym sercem jeżeli macie możliwość testu. 
Ja na pewno do niej jeszcze wrócę jak mi się skończy, (chociaż nie wiem kiedy to nastąpi)


Stosowałyście? znacie?? Lubicie maski BingoSpa?


Ps: Przepraszam za taką trochę rozbieganą  recenzję, ale od kilku dni moje samopoczucie uległo wielkiej zmianie, ciężko mi się skoncentrować, jestem osłabiona i ciągle chce mi się spać.. Mam nadzieję że wybaczycie?


Pozdrawiam i do następnego:)

17 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym ją w końcu przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz 3 razy mialam ja w rekach i za kazdym razem wybieralam co innego bo u tej przeraza mnie jej ilosc gdyy miala sie nie sprawdzic;) mam wlosy lekko za lopatki, geste ale cienkie- bedzie dobra?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy czego oczekujesz od maski, nawilżenia ,wzmocnienia czy czego innego..
      Ja ją lubię ze względu na to że wzmacnia cebulki włosów.

      Usuń
    2. Glownie wzmocnienia;) a mi chodzilo glownie w pytaniu czy po prostu nie obicazy cienkich wlosow. Dopiero jak napisalam to zobaczylam ze nie napisalam o co mi chodzi;)

      Usuń
    3. No to mogę ci ją polecić, bo moje włosy przetłuszczają siew trybie przyspieszonym, ale od kąd stosuję tą maskę na skalp ograniczyło się to, no i nie obciąża mi włosów.

      Usuń
  3. moja ulubiona na równi z pilomaxem rumiankowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię bingo, a na tą poluję:p

    OdpowiedzUsuń
  5. znam, mam i uwielbiam, stosowałam tę z masłem shea + 5 alg, mleczną i z glinką, wszystkie 3 bardzo lubię, inne czekają w "zapasie", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa masek Bingo S. jeszcze żadnej nie miałam, ale mam w planach jakąś
    kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie to lubię;)
    pozdrawiam,zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej ja kupować na pół z koleżanką ;) ja ją kupiłam, gdy na stronie Bingo była zniżka -50 procent, bardzo się opłacało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie syras nie alr szkoda ze nie jest dostepna stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje wypróbować...:) Od dawna szukam "magicznego" kosmetyku, który zregenerowałby moje włosy, ale jeszcze nie trafiłam na cud ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja po biovaxie miałam w planach kallosa albo właśnie bingo spa

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)