Obserwatorzy

niedziela, 22 lipca 2012

Ziaja płyn micelarny ,demakijaż oczyszczanie

Kolejny płyn przetestowałam,kolejny jaki jest według mnie kiepski.

Chodzi po raz kolejny o Ziaję 





bez kompozycji zapachowej
bez alkoholu
bez parabenów
bez barwników

substancje czynne
calcium
alantoina
kwas hialuronowy
ekstrakt z algi nori
prowitamina B5

działanie
•  Skutecznie usuwa makijaż.
•  Dokładnie oczyszcza skórę.
•  Przywraca naturalne pH.
•  Wyraźnie zmiękcza naskórek.
efekt med
•  Oczyszczona, gładka skóra.
•  Przygotowana do zabiegów pielęgnacyjnych.


Moja opinia:


Płyn dobrze usuwa makijaż (tusz ,podkład , puder , cienie ), jest bezzapachowy, odświeża skórę, nie klei się.
Ale nie wiem czy wszystkie płyny jakie stosowałam są dla mnie nie odpowiednie, ale ten znowu podrażnia mi oczy.
Tak mnie pieką, szczypią że wytrzymać nie mogę, a płyn podobno jest przebadany okulistycznie. 

Co do zmywania jest ok, ale poprzez to że podrażnia mi oczy dyskwalifikuję go. Nie kupię ponowie, zużyję do twarzy, ale odradzam zakup dla osób o wrażliwych oczach.

Moja ocena :

Nie polecam  dla wrażliwców. 


Miałyście ten płyn?? Może znacie jakiś dobry płyn który nie podrażnia i jest dobry(  Bourjois używałam , klei się na mojej skórze, ) 

7 komentarzy:

  1. mi też Ziaja potwornie podrażnia oczy i próbowałam kilka ich produktów i ze wszytskimi było tak samo :)
    polecam Ci płyn micelarny z Lirene - na prawdę warto, pewnie nie długo u mnie pojawi się jego recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go, ale sporo podrażnia oczy a moje oczy potrafią niektóre kredki nawet podrażniać to chyba podziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam czegoś co nie podrażni mi oczu- prawie go kupiłam , ale w ostatniej chwili zrezygnowałam i kupiłam dwufazowy plyn do demakijażu oczu bielenda bawełna i jestem zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ze podrażnia oczy, tez tego nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi za to bardzo odpowiada ten płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tej serii mam płyny do demakijażu, sprawdzają się bdb ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)