Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2012

Z jak zakupy

Witam Kochane :)

W tym miesiącu chciałam dołączyć do akcji '' przeżyć za 50 zł '', jednak nie dopisałam się do akcji, ale tak czy siak w tym miesiącu chciałam trochę ograniczyć się z zakupami kosmetycznymi. Mam już wszystko co potrzebuje, a kupowanie na zapas nie ma dla mnie największego sensu, bo zna siebie i wiem że nawet gdy mam kilka masek otwartych do włosów i kupie nową na zapas ti ciekawość mnie zeżre i ją otworzę.

Oto moje zakupy :)



  Dwa lakiery 12



 Masło 5


 maska 6.50


 Te perfumy są z biedronki, pięknie pachną , i dlatego je kupiłam . Cena 12


 Płyn 4

Peeling 3 zł. i kupiłam go tzn dorwałam w mojej biedronce blisko domu, wszędzie są już nowe wersje ,ale ta jest o niebo lepsza według mnie niż z nowej .


Wyszło że wydałam 42.50 czyli ma jeszcze parę grosików na nowy lakier, czy coś jak będzie potrzebne na razie mam wszystko i nie planuję zakupów. Ale wiecie jak to jest z kobietami :)

Pozdrawiam i zapraszam na kolejną notkę, niespodzianka dla moich obserwatorów :)

17 komentarzy:

  1. Miałam płyn do demakijażu ziaja sopot spa i był okropny :/ Ten na zdjęciu jest chyba inny więc ciekawi mnie jak działa ;)
    Peeling z biedronki jak najbardziej na + ;)
    Zastanawia mnie to masło bo nie spotkałam się z takim. Jakiej jest firmy? ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masełko jest z Ziaji :) ale cena regularna to około 12-13 zł, ja trafiłam na fajną promocję :)

      Usuń
  2. fajne zakupy, ten peeling to zupełnie inny niż z nowej wersji ten jest wygładz-regener, a tamten jest złuszczający czyli co innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana, ale ten dla mnie jest najlepszy, i szkoda że zmnienili je w biedronkach :)

      Usuń
  3. Śliczne kolory lakierów !! Na lato idealne :)
    Kosmetyki z Ziajki uwielbiam, daj znać jak sprawdzi się ta maska do włosów.

    Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten różowy lakier z GR ale nie przepadam za nim, bo słabo kryje :/ i dużo dałaś za 2 te lakiery 12 zł ;o u mnie są po 4,50

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do krycia to mi starczają dwie warstwy, i jest pięknie :)

      Usuń
  5. Lakiery z Golden Rose mają piękne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory lakierów, a do tego jestem ciekawa tej maseczki do wlosów niesfornych

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te lakiery i są ok :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)