Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Moje włosy tyłem- porównanie

Krótki na szybko post.

Moje włosy tyłem porównanie z 17 stycznia, i z dnia wczorajszego. 
Wiem że nadal nie są może idealne, może nie każdemu będą się podobać, ale osiągnęłam już pierwszy sukces jaki sobie postawiłam- mam najdłuższe włosy od 3 lat. 

Teraz drugi cel: długość  zakrywająca łopatki, miękkie i dobrze nawilżone.

Nie dawno zrobiłam sobie zamówienie moje pierwsze na ZSK, i czekam na paczuszkę :):) Oj ale będzie testowanie.

Ponadto od teraz będę co miesiąc wstawiać zdjęcie swoich włosów od tyłu, aby ocenić efekty pielęgnacji, długości itp.


więc tak moje włosy wyglądały 17 stycznia 2012 r. 





 A tak dziś , tzn wczoraj. 
Na moje oko trochę urosły, ale jeżeli o moje włosy to jestem krytyczna wobec opinii o nich. Nie wiem , może Wy dacie mi opinię co do ich wyglądu??



(dziwnie się ułożyły)

Pozdrawiam :)

Ps. Polubiłam żel lniany, jako maskę na włosy :) Super nawilża, i mam miękkie włoski po nim. 
A teraz idę nałożyć olej na nie :) 

17 komentarzy:

  1. Monciu, widać różnicę! Przede wszystkim-nie wiem, czy to kwestia flesza, ale kolor zdecydowanie lepszy od tego w styczniu. Po drugie, widać, że włosy są wygładzone-dobrze je ujarzmiłaś. :)
    A po trzecie, też właśnie siedzę z olejem na włosach-póki co w posiadaniu mam tylko jeden-Vatikę kokosowo-cytrynową i jestem z niej bardzo zadowolona. Mam zamiar jeszcze uzbroić się w Sesę, podobno jest rewelacyjna.

    A Ty jakiego oleju używasz?

    PS. Zapraszam na rozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana to wina flesza, i dlatego na zdjęciu pierwszym są takie żółte :)


      Moja walka o ''normalne włosy trwa od 2 lat ze spalonych króciutkiego sianka''

      Ja obecnie używam Oliwki Hipp(uwielbiam ją ) i oleju lnianego) Oby dwa rewelacyjne :)

      Sesa też mnie kuuusi :)

      Usuń
    2. a co do ''ujarzmienia'' to nie robiłam nic oprócz po myciu włosów nałożenia maski z Alterry z granatem :)

      Usuń
  2. Widzę straszny przesusz. I nie wiem czy urosly, to ciezko stwierdzic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiedzę żadnego przesuszu ;D tym bardziej go nie czuję

      Usuń
  3. Gratuluję "mini" sukcesu ! :) Fajnie mieć "włosowego" bloga bo nic tak nie mobilizuje jak komentarze innych włosomaniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Masz rację ,mobilizacja to podstawa do tego by walczyć o piękne włosy :)

      Usuń
    2. Dokładnie mobilizacja jest ważna :)
      Dobrze Ci idzie i oby tak dalej ! Powodzenia ;)

      Usuń
  4. Masz bardzo ładne włoski,zazdroszczę blondu mi nie pasuję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Mi natomiast ciemne nie pasuję , wyglądam w nich staro? szaro i ponuro.

      Usuń
  5. ja żel piję codziennie
    bardzo szybko włosy mi po nim rosną
    ale też nakładam czasem na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. różnica jest :) i to zdecydowanie na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakby były to z 2 bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie Twoje włosy wyglądają obecnie bardzo ładnie. :) Wydają się bardziej odżywione na drugim zdjęciu. No i ładny kolorek. :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie jakbyś miała ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję osiągniętych efektów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać róznicę, wydają sie gęściejsze

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)