Obserwatorzy

poniedziałek, 30 lipca 2012

Piknik Counrty 2012 Mrągowo-relacja z weekendu

Cześć .
W weekend spędziłam bardzo intensywnie, ale bardzo miło.

Jak co roku w Mrągowie odbył się Piknik country , a ja jako rodowita Mrągowianka spędziłam miło czas. 




 Piękne maszyny,do których mam wielki sentyment :)



 Tu na tym wielkim młynie gdzieś sobie latam :)
Kiedyś jako nastka na wesołym miasteczku mogła bym non stop latać na karuzelach, ale teraz gdy już dorosłam po prostu się boję , starość nie radość. 



Wczoraj był również koncert Cezarego Makiewicza, słynącego z piosenki ''Wszystkie drogi prowadzą do Mrągowa '', było bardzo fajnie, po koncercie Pan Cezary wyszedł do tłumu aby rozdawać autografy, robić zdjęcia oraz można było z nim chwilę pogadać. 

Oczywiście ja i Tż mamy wspólne zdjęcie , i dedykacje na płycie z autografem ale nie wystawię tego foto tutaj :)






I w takim klimacie spędziłam weekend, mam mega zakwasy od tańczenia, i od przejażdżki na młynie oraz kolejce górskiej. 
Było Zajebiście, i czekam na powtórkę za rok...


A już nie długo zapraszam Was na post z zakupami włosowymi :)

Pozdro

3 komentarze:

  1. Pozazdrościć, też chciałam być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama jest zakochana w tej piosence. Zawsze ogląda relację w Tv a później cały czas chodzi rozśpiewana;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)