Obserwatorzy

sobota, 14 lipca 2012

Mój dzisiejszy letni makijaż

Jest lato, jest słonko i jest chęć makijażu w letnich kolorkach , dlatego dziś zmalowałam sobie coś letniego ..

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)









 Kosmetyki użyte do makijażu 



Ps. Chciałabym zaznaczyć że nie jestem profesjonalną makijażystką, nie robiłam żadnych kursów makijażu, jestem samoukiem kształcącym się na swoich oczach :)

Mam nadzieję że choć troszkę komuś się spodoba.

Pozdrawiam i miłego dnia Wam życzę :)

22 komentarze:

  1. ładne kolory! przypomina mi arbuza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, chociaż wcześniej na o nie wpadłam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny makijaż i co najważniejsze pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    obserwujemy?
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, świetne fale :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, fale są po nocy spędzonej z koczkiem na czubku głowy :)

      Usuń
  5. Wygląda bardzo odświeżająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest w pastelowych kolorkach, a e mają na celu nadać świeżości i delikatności :)

      Usuń
  6. bardzo ładnie, a Ty śliczna jesteś:*

    OdpowiedzUsuń
  7. taki delikatny jest i mi się podoba :)
    Bardzo ładny masz pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie :) świetny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz jak laleczka :) śliczna jesteś ;) makijaż extra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, cudna kreska! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śłiczny, taki dziewczęcy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz bardzo ładny makijaż. :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)