Obserwatorzy

środa, 25 lipca 2012

Isana - Sheabutter&Kakao -masło do ciała

Skuszona dużą pojemnością i niską ceną jakiś czas temu stałam się posiadaczką masełka do ciała Isany z masłem shea i kakao. 
Podobno jest to edycja limitowana, ale to masełko już jakiś czas temu widziałam na półkach w Rossmanie, i nadal stoi. 



Przyjemny skład i właściwości produktu zachęcają do zakupu :



Moja opinia:

Masło do ciała pięknie pachnie, dla mnie zapach jest jak mleczny budyń śmietankowo- czekoladowo ( ale dla każdego ten zapach będzie inny), ale nie jest to taki nachalny słodki zapach.
Masło cudownie nawilża skórę, wygładza i pachnie dość długo skóra po użyciu.
Nie tłuści, nie zapycha (przynajmniej mnie nie zapchał na dekolcie ,a mam do tego skłonności).

Tanie, cena 9.90 za 500 ml.
Wydajne, poręczne opakowanie, 


Konsystencja delikatna, szybko się wchłania




Także z czystym sumieniem polecam to masełko.


Ps. Edyta napisała że masełko jest w stałej ofercie, także nie jest to limitka.

11 komentarzy:

  1. kochana to masełko jest w stałej ofercie ,to nie jest edycja limitowana;) też go mam ale czeka w zapasach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś pisał na blogu że to edycja limitowana, więc w takim razie już zmieniam, i dziękuję za cynk :*

      Usuń
  2. ta kompozycja zapachowa jest dla mnie idealna ;D
    dopisuje na moją listę zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masełko mnie kusi od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie ma parafiny i parabenów w składzie, spróbuję oczywiscie jak wykończe swoje zapasy ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że to nie limitowanka i na pewno jak zużyje jakiś balsam to kupię i spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam go od jakiegoś tygodnia i jestem bardzo zadowolona ;) A zapach jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mega opakowanie, jestem ciekawa działania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest limitka :) Ja też tak na początku myślałam i od razu wzięłam 2 opakowania ;p Zapach faktycznie mleczny, ale myślę, że na dłuższą metę męczący, dlatego używałam tylko po goleniu nóg, dobrze nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super temat ! ;) Może zajrzysz do mnie, myślę ze świetnie byś mi doradziła .

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)