Obserwatorzy

wtorek, 17 lipca 2012

Garnier szampon kwiat lipy - włosy normalne i pretłusczające się

Ten szampon wywołał u mnie wielkie zaskoczenie, ponieważ sceptycznie jestem nastawiona do kosmetyków włosowych z tej firmy kosmetycznej, ale spróbowałam i okazało się że ten szampon to strzał w dziesiątkę.


Mowa o szamponie Garnier kwiat lipy do włosów normalnych i przetłuszczających się.





Opis producenta 




skład 




Moich włosów nie nazwała bym normalnych ale przetłuszczające na pewno są myję włosy zazwyczaj co dwa dni, jednak w upały jakie ostatnio panowały w Polsce myłam co dzień. 


Szampon ma fajną gęstą konsystencję, świetnie się pieni i jest wydajny.
To co mnie w nim zaskoczyło to że nie plącze włosów, nie powoduje łupieżu, nie podrażnia, i nie wysusza włosów.Włosy pięknie pachną ,są świeże, nie przetłuszczają się szybko(mogę spokojnie nosić i umyć dopiero na 2 dzień ,czasami 3 ale to tylko jak jest sytuacja awaryjna że nie ma czasu).
szampon pięknie pachnie, jest to taki świeżo -kwiatowy zapach, który po prostu uwielbiam. 

Rzadko kiedy wracam po raz drugi szamponów poszukuję kolejnych perełek, ale tez dlatego że lubię testować ), ale ten szampon ponownie kupię . 


Ogólnie - ten szampon  jak najbardziej polecam 
Cena w Biedronce oko 6.50 

Pojemność 250 ml


Używałyście może szamponów z Garnier? Jakie macie o nich zdanie??
Czekam na opinię :)

12 komentarzy:

  1. ja po Garnierze dostałam łupieżu :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam farby do włosów z Garniera i jest najlepsza :) szamponów nigdy nie używałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używałam jeszcze szamponów :)
    Jedyny z garniera jakiego używałam to garnier czyty blask- bardzo się kiedys polubilismy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbuję jak wykorzystam obecne szampony ..

    OdpowiedzUsuń
  5. mam drożdże piwne jest ok, ten może też kupię, jakoś szampony Garnier nie są takie WOW, ale je lubię sama nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robią wielkiego Wow, ale nie które są przyjazne.

      Ja chcę się skusić na ten z drożdżami , zachęcona właśnie Twoją opinią :)

      Usuń
  6. szampony garniera omijam szerokim łukiem. Miałam kiedyś i był OKROPNY :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ma silikony w składzie?:>

    garniera stosuję tylko color resist. AiK mnie przetłuszczał ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie nie, ale specem od składów nie jestem.. Zapytam zaprzyjaźniona osobę która się na tym zna i dopiszę info cy ma czy nie.

      Usuń
  8. używałam u swojego faceta, ale jakoś nie przypadł m do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. SLES w szamponach powoduju u mnie na głowie napuszenie, którego nie da się okiełznać ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze chyba nigdy nie używałam, żadnego szamponu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)