Obserwatorzy

czwartek, 12 lipca 2012

Fa Sensual & Oil -żel pod prysznic z olejkami recenzja

Hej 

Z kategorii myjadeł do ciała ,kupuję zawsze żele pod wpływem tylko i wyłącznie zapachu. 
Ale oczekuję od niego żeby dobre oczyszczał, i nie wysuszał skóry. 

W żeli Fa znalazłam to czego potrzebuję a nawet więcej. 

Fa Sensual & Oil  z olejkami 



Żel ma gęstą konsystencję, świetnie się pieni, jest wydajny. Zapach świeży owocowy. 
Nie wysusza, a wręcz nawilża, stosując go nie muszę stosować balsamu po kąpieli.
Dobrze oczyszcza , pięknie pachnie i nawilża, więc czego chcieć więcej??




Głównie mało kiedy powracam do danego żelu, ale ten kupiłam ponownie , jestem nim bardzo zachwycona.


Polecam jak najbardziej wypróbować jeżeli macie okazję, kosztuje grosze około 6 zł , a na promocji 3.50.


Jakie żele pod prysznic lubicie??  Wracacie do nich często ?

4 komentarze:

  1. ja za każdym razem zmieniam żel pod prysznic pod wpływem zapachu :D tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie miałam okazji go używać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam, uwielbiam żele, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)