Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012

Evitte- Balsam do ciała ujędrniający

Balsam Evitte do ciała ujędrniający jest polecany do codziennej pielęgnacji skóry mało jędrnej.
Nie oczekiwałam cudów po tym balsamie, ot myślałam zwykły balsam może coś pomoże na pewno nie zaszkodzi.




Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Ceteareth-12, Urea, Cetaryl Alcohol, Dimethicone, Prunus Avium (Sweet Cherry) Fruit Extract, Cupressus Sempervirens Fruit Extract, Tocopherol, Panthenol, Propylene Glycol, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Carbomer, DMDM Hydabtoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Farnesol, Alpha- Isomethyl Ionone, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.



Na plusy zaliczam jego cenę, koszt balsamu w Rossmanie to 4.50.
Dobrze nawilża, wygładza i pięknie pachnie, szybko się wchłania. 
Nie zostawia tłustej warstwy, posiada lekką konsystencję .
Co do ujędrnienia to nie jestem pewna czy aby na pewno ujędrnia ( nie wierzę w ujędrnianie z tubki bez ćwiczeń i specjalnej diety), ale na pewno napina skórę i jest ładnie wygładzona
Tak jak napisałam zwykły balsamik który przede wszystkim dobrze nawilża i jest tani.
Pojemność 200 ml, producent Soraya.



Czy polecam? 

Tak, jeżeli potrzebujemy lekkiego balsamu , który nawilży i wygładzi skórę, i dla osób którym nie przeszkadza Parafina , bo jest już na drugim miejscu w składzie. 



Miałyście może ten balsam??

7 komentarzy:

  1. Miałam ten balsam i był bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tam parafina nie przeszkadza, być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej firmy jedynie krem przeciwzmarszczkowy, który dostałam za coś tam.

    OdpowiedzUsuń
  4. skusiłabym się gdyby nie fakt, że mam już sporo balsamów :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam tego balsamu hm nawilżenie za 4,50 ? To cos co lubimy hah :D
    Jednak parafina w składzie nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. o na prawdę ciekawa cena, może by sie tak na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i jedynie denerwuje mnie, że jest taki lejący.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)