Obserwatorzy

czwartek, 7 czerwca 2012

Wczorajszy napad na Rossmana


Wczoraj mój Tż zaproponował mi żebyśmy udali się do Rossmana, sam z siebie, więc tak oto kupiłam kilka kosmetyków w celu uzupełnienia zapasów kosmetycznych. 



 Szampon Kofeinowy Alterra


 Kulka Isana


 Lakier Miss sporty nr 22


 Odżywka Joanna



Płyn Micelarny Eveline 


 Puder Synergen 02


No i balsam Elvitte

Pierwsze testy były już dziś,  jestem mega zadowolona z szamponu i płynu micelarnego:) 


Używałyście coś z wyżej wymienionych kosmetyków??


Ps. Jak zapewne zauważyłyście zmieniłam nagłówek. projektantem obecnego jest Panna-Kokosowa :)

9 komentarzy:

  1. nr. 1 - jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płyn micelarny mnie ciekawi i Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn jak na razie jest ok, ale zobaczymy jak będzie sprawował się dłużej, a odżywka z Joanny to już moje ente opakowanie . Lubię ją :)

      Usuń
  3. micel jest w porządku, a szampony Alterry to kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alterra to mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. że też mój Tż nie składa mi takich propozycji ;) ciekawa jestem jak spisuje się ten szampon Alterry

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już od dłuższego czasu stosuję ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten lakier;) Idealny na letnie dni;)

    Nagłówek jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)