Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

Recenzja cieni Vollare -

Cześć.

Dziś post z serii recenzje.

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania cienie z firmy Vollare od Wizaz24
ucieszyłam się, ponieważ od wielu lat stosuję kosmetyki z tej firmy , i zawsze byłam zadowolona ich jakością za małe pieniądze. Ale o tym zaraz. 








Cienie w mojej ulubionej kolorystyce, świetnie są na pigmentowane, super się rozcierają, a przede wszystkim kosztują grosze. Tak,tak bo dokładnie można je dostać za około 3 zł w drogerii internetowej.






Plusy
  • Dobrze na pigmentowane
  • długo utrzymują się na powiece
  • nie rolują się
  • nie opsypuje się nic
  • ładnie pachną (lubię jak cienie pachną )
  • TANIE!
  • ładnie się rozcierają 


Minusy 
 
  • Nie zauważyłam



Podsumowując: 

Szczerze polecam te cienie, ja na pewno zdecyduję się na inne warianty kolorystyczne, szczególnie że teraz w lato można poszaleć z makijażem. 


A czy Wy miałyście może do czynienia z tymi cieniami?? Lub marką Vollare ?? Chętnie poczytam .
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolory :) Skoro mają same plusy to muszę zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nich nie słyszałam ale za 3 zł to aż głupio nie kupić :D Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie cienie Vollare, za taką cene są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)