Obserwatorzy

piątek, 8 czerwca 2012

Moje włosy . Rok temu i teraz

Hej. 

Już kiedyś pisałam na blogu moją włosową historie, ale ten post będzie troszkę przypominał jego formę ponieważ chciała bym pokazać jak zmieniły się moje włosy  z siana na głowie , na normalne włosy.

Pielęgnacją zaczęłam się intensywnie interesować gdy włosy zaczęły mi się kruszyć, łamać i mocno wypadać. 


Tak wtedy wyglądały .


Widać jakie miałam końce popalone.. Brr 
Wiec ścięłam to najgorsze sianko i przystąpiłam do reanimacji włosów :) 

 zaczęłam testować swoje kosmetyki bez silikonów, i bardziej odżywcze maski i odzywki. Było lepiej , jednak nadal nie było ok.







Tak było rok temu.

A jak jest dzisiaj?




Zeszłam prawie w końcu z cieniowania. Prawie bo zostało mi około centymetra jeszcze. 
Włosy wyglądają w końcu jak włosy,zagęściły się , nie jak zjarane rozjaśniaczem siano,  a moja kitka również wygląda Normanie :)


Na początku swojej walki, miałam wątpliwości , ciągle się wahałam czy to co robię pomaga, itd. Miałam też chwile załamania i chciałam rzucić to wszystko w kąt. Jedak teraz wiem że na efekty trzeba czekać , i to się opłaci. Oczywiście nadal narzekam na swoje włosy, chciała bym żeby szybciej rosły.:)

Z czego zrezygnowałam ? 

Z suszarki,Ona była moim największym wrogiem.

Z rozjaśniacza,przerzuciłam się na farby i farbuję tylko sam odrost.

Na początku z silikonów,jednak moje włosy je lubią, i zabezpieczam nimi końcówki .

Z czesania się byle czym,na rzecz grzebienia szeroko rozstawionymi bolcami 

z szarpania włosów podczas czesania 


Co mi pomaga w pielęgnacji?


Olejowanie. Teraz jest to olej ze słodkich migdałów, oliwka Hipp ,

Odzywkowanie. Dobrymi odzywkami które zawierają substancje odżywcze i nawilżające

Maski pod czepek.

Delikatne szampony. Jednak stosuję SlS, ale czasami myję odżywką Isana biała. 

Blogi o pielęgnacji włosów. Tam można na prawdę dużo się dowiedzieć o włosach i ich prawidłowej pielęgnacji.




I to by było wszystko.

Dodatkowo wcierałam Jantrar, ale mnie podrażnił. Jednak po nim włosy urosły mi 2 cm w niecałe 2,5 tyg. Szkoda że mnie skóra po nim swędziała. 
Biorę teraz suplement diety Mega Krzem, i piję multiwitaminę w pluszujacycych tabletkach.



Uff dobrnęłam do końca. 


Co sądzicie o przemianie moich włosów?

30 komentarzy:

  1. różnica widoczna gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne... nie wiedziałam, że są aż tak długie. Zrób zdjęcie rozpuszczonych włosów od tyłu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej różnica jest po prostu ogromna, dołączyłam blog do obserwowanych, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora zmiana na lepsze oczywiście. Ja też niestety mam takie siano jak na pierwszych zdj.. :(
    Jak na razie obciełam te najbardziej zniszczone i rozdwojone końcówki, mam zamiar również je bardziej odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto włączyć o piękne włosy.
      Od razu może nie widać spektakularnych efektów, bo na takie trzeba czasu ale jednak włosy nam potem się odwdzięczą pięknym wyglądem. :) Mam nadzieję że też będziesz takie miała :)

      Usuń
  5. o jak pięknie teraz wyglądają:)
    chyba też muszę zacząć używać olejków, bo moje włosy nie są teraz w najlepszej kondycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Olejowanie na prawdę pomaga w poprawieniu kondycji włosów

      Usuń
  6. Widać dużą zmianę. Teraz masz piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać dużą zmianę. Teraz masz piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , miło mi się to czyta :)

      Usuń
  9. jeju jakie piękne włoski, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto dbać o włosy :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto a kiedy widać różnicę przed rozpoczęcia walki o piękne włosy to ma się jeszcze lepszą motywacje aby dbać o nie jak najlepiej :)

      Usuń
  11. Jaka różnica :) Prześliczne masz włoski. Jednak warto o nie dbać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jaka zmiana i jakie długie już są :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy wyglądają coraz piękniej! :) Trzymam kciuki za dalszą metamorfozę.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne włoski

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Dziś odkryłam Twojego bloga! Bardzo inspirujący-ja jakiś czas temu zaczęłam walkę o zdrowe i piękne włosy i po Twoim przykładnie widzę,że można:) a traciłam już nadzieję..mam do Ciebie pytanie-widziałam w innej fotce,że miałaś falowane włoski..prostujesz je żeby wyglądały tak jak tu na fotkach?

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy z natury są falowane, ale nie prostuje ich prostownica tylko wyciągam na szczotce od czasu do czasu..
      :)

      Usuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)