Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

Mini zakupy+ wymiana

Wkońcu doczekałyśmy prawdziwego lata, przynajmniej u mnie na mazurach jest boska pogoda. 

Przez ostatni tydzień miałam mało czasu na cokolwiek, jednak jak to baba znalazłam chociaż chwilkę na małe zakupy, że tak powiem na ''poprawę humoru '' .

Oto co kupiłam :





Plus 2 wymianki z ostatniego tygodnia :)

Od  Pauliny, gratisowo dostałam lakier do frencza z essence + próbki :) 








I Eweliny 


Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)

13 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś ten spray? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ciekawi ten spray :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cien jest dobry, dziewczyny chwalą

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak będzie sprawował się ten spray ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. napewno skuszę się na ocet malinowy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choruję na ten spray , ale nigdzie u siebie nie mogę go dostać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten masażer powinien nosić nazwe miziacz 2000:D
    zapraszam na moje rozdanie:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)