Obserwatorzy

niedziela, 24 czerwca 2012

Farbowanie moim pewniakiem ...

czyli Wellatonem 12/1 :)

Zawsze gdy mam chwilę zwątpienia czym pofarbować odrosty, traf zawsze pada i bedzie padał na wellaton12/1 , kocham tą farbę, tzn moje włosy ją kochają :)

Z efektu jestem zawsze zadowolona, zresztą jak za każdym razem gdy nią farbuję.

farbowanie samych odrostów,  40 min na odroście i mycie :) 





I jak efekt się podoba?? Bo mi bardzo.

Lece pod prysznic z arsenałem kosmetyków na domowe SPA :) Buziolki :*

11 komentarzy:

  1. śliczny kolor - powiem mojej siostrze o tej farbie bo szukała jakiejś ładniej i dobrej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włoski.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Ja również farbuję włosy na blond, tyle tylko, że zawsze przed farbowaniem muszę rozjaśniać rozjaśniaczem (jestem brunetką). Czy Tobie sama farba na odrost wystarcza? (Jaki masz naturalny kolor włosów? - jeśli można spytać ;P)
    Obawiam się, że w moim przypadku bez uprzedniego rozjaśniania to by nie przeszło.Kiedyś próbowałam zafarbować samą farbą blond i kolor z czarnych włosów zrobił się ciemno-rudo-brązowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój naturalny kolor to jasny brąz, ( nawet dokładnie nie pamiętam jak on wygląda , ale na pewno brąz :) ) , i ta farbka zawsze pięknie łapie, i wystarcza na mój odrost. Ma 9 % więc dobrze rozjaśnia moje włosy, nie wiem jak by Tobie załapało.
      A masz mocno ciemne włosy czy średnio?

      Usuń
    2. Mój naturalny kolor włosów to czerń, czyli bardzo ciemne są.

      Usuń
  4. nie przepadam za blondem, ale ten jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)