Obserwatorzy

czwartek, 14 czerwca 2012

Essence cień do powiek- 55 shrimp me up! i takie tam pierdółki

Hej tak jak obiecałam , wstawiam Wam foteczki cienia jaki nabyłam ostatnio z Essence. 

Jest to odcień 55 shrimp me up.





Intensywność cienia można na powiece stopniować, ja na fotkach mam delikatnie ale już nie długo wstawię wam w mocniejszej wersji makijaż. 
Cień jest dobrze na pigmentowany, nie osypuje się i utrzymuje się na powiece cały dzień bez bazy :)
  
I to mi się w nim podoba.. :)


Ostatnio kupiłam w biedronce balerinki za zawrotną cenę 22 zł . 
Do śmigania na co dzień akurat :)  Były tez inne kolory :)




Pozdrawiam Was gorąco :)

7 komentarzy:

  1. Śliczny kolor cieni <3
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest cudowny chyba się pokuszę o te cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)