Obserwatorzy

wtorek, 26 czerwca 2012

Alterra-szampon z kofeiną

Cześć



Czy u Was ta pogoda jest taka jakby zawiała do nas Jesień, a nie lato?? Mam dosyć tej szaruwy za oknem , i marzy mi się plaża :)



Dziś opinia o szamponie Alterry , którego używam już jakiś czas. 





Info od producenta:

Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji szamponu kofeinowego Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości - wartościowa kompozycja substancji czynnych z prowitaminą B5 i biotyną pielęgnuje i wzmacnia włosy, które stają się sprężyste i piękne. Pobudzające kofeina i nasiona guarany zapewniają dodatkową dawkę witalności i gęstości - od nasady aż po same końce. Włosy sprawiają wrażenie wyraźnie bardziej wytrzymałych.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące z surowców roślinnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.


Skład: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauryol Sarcosine, Caffeine, Xanthan Gum, Hydoxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glucose Glutamate, Alcohol*, Coffea Arabica Bean Extract*, Panthenyl Ethyl Ether, Pnthenol, Paullinia Cupana Extract*, Biotin, Parfum**, Limonene**, Linalool**.
* Surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie.
** Naturalne olejki eteryczne.


Moja Opinia 

  • nie plącze włosów 
  •  zapach przyjemny
  • włosy są błyszczące
  •   włosy są gładkie po jego użyciu
  •   mniej włosów wypada przy regularnym stosowaniu
  •   skład bez sls i silikonów
  • poręczne opakowanie
  • cena ok 10 zł
  • Włosy jakby bardziej mięsiste po jego użyciu
  • mniej się puszą 
 
 Minusy

  • Nie zauważyłam


Śmiało mogę polecić ten szampon włosomaniaczką, i tym które lubią szampony bez SLS .



Miałyście go?? Co o nim sądzicie ?? 

6 komentarzy:

  1. Wczoraj go kupiłam, jestem ciekawa czy będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze żadnego szamponu Alterry, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak z nieba mi spadłaś z tą recenzją bo właśnie zastanawiam się nad przejściem na bardziej zdrowsze szampony :D
    a ten jest bardzo ciekawy
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. najgorszy szampon którego aktualnie używam, strasznie przetłuszcza mi włosy, są takie oklapnięte już kilka godzin po myciu, nie lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak narazie go nie mialam :) ale inne szampony z Altery mi podpasowały:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)