Obserwatorzy

wtorek, 8 maja 2012

Żel pod prysznic Johnsons - recenzja

Witajcie :)



Żel pod prysznic kupiłam w zawrotnej cenie 4.49 , w jednym z supermarketów (Rast) 



Przy żelach pod prysznic nie ma za bardzo co się rozpisywać na ich temat. Wiadomo że żel ma nam oczyścić skórę, i dobre by było żeby nie wysuszał jej..




Plusy
  • cena  znalazłam go za 4.49 ale regularna to ok 10-12 zł
  • dostępność 
  • WYDAJNOŚĆ( używałam go przez cały kwiecień , przy czym podkradał mi go tż ) uważam że bardzo długo go miałam, inne żele zużywam w ciągu 2 tygodni 
  • Zapach-czuć świeżość zielonej herbaty , i przyjemną nutę , nie wiem czy to Bergamotka ponieważ nie wiem jak ona pachnie
  • nie wysusza, wręcz powiedziała bym że nawilża delikatnie
  • nie podrażnił 
  • poręczne opakowanie
  • gęsta konsystencja

Minusy 
  • brak 

Podsumowując:


Godny polecenia żel pod prysznic dla wszystkich kobiet które nie wyobrażają sobie prysznica bez żelu pod prysznic. 
Być może jeszcze go kupię,  jednak jak wiele kobiet lubię nowe zapachy, nowe żele więc na razie szukam dalej..


Miałyście?? Polecacie jakiś dobry żel?? Poczytam z chęcią Wasze wypowiedzi..



Ps. Nie długo kolejne rozdanie i nagroda dla aktywnych spamerek bloga!

11 komentarzy:

  1. Jak za taką cenę to muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go jeszcze, ale prezentuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! fajna cena, ja polecam palmoliwe termal spa jak dla mnie najlepszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam, i dla mnie też jest mega.. A wiesz że biedronka ma w swojej ofercie podobny żel robiony na styl właśnie tego Palmoliwe ?

      Usuń
    2. tak wiem właśnie kupiła go moja siostra:))

      Usuń
  4. bardzo lubię produkty Jonsons, ten żel pod prysznic również :) Fajna konsystencja, delikatny zapach i supercena.. Również go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe 4,50 ;o zabójcza cena, grzechem byłoby go nie kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)