Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Tusz za 5 zł - mój ostatni HIT - Vollare mistic soul,recenzja

Hej kochane !



Z tą recenzją trochę zwlekałam, musiałam sprawdzić czy aby na pewno wszystko jest w nim OK . 

Ten tusz kosztował mnie 5 zł w sklepie typu '' Wszystko po ", nie oczekiwałam od niego cudów. Jest to podróbka słynnego Collosala z Maybelline, jednak w moim przypadku ten tusz uważam za lepszy od oryginału, zaraz wszystko Wam opiszę . 



Tusz prezentuje się tak




Co mnie w nim urzekło?

Efekt jaki sprawił na moich rzęsach. Od paru miesięcy nie mogłam wybrać dla siebie tuszu, który w 100 % uważała bym za tego NAJ dla mnie. Lubię mieć długie i ładnie podkreślone rzęsy, lubię czasami  teatralny efekt.


jedna warstwa 

dwie warstwy 



Plusy 
  • Tani jak barszcz
  • pięknie pogrubia i wydłuża
  • nie osypuje się nic a nic
  • efekt utrzymuje się od rana do wieczora
  • nie rozmazuje się 
  • łatwo się zmywa przy demakijażu
  •  nie śmierdzi , jak nie które tusze do rzęs


Minusy 
  • może być ciężko z dostępnością
  • Nie każdemu może odpowiadać ze względu na dużą szczotę, jak w przypadku Colosala 

Jeszcze raz rzut okiem na tusz 




Podsumowując :
  polecam wypróbować. Ja już ni będę jak na razie poszukiwać tuszy z wyższej półki, tylko przerzucam się porostu na te taniutkie, i będę wyszukiwać w nich swoje perełki w tej kategorii cenowej. 
Jak przysłowie mówi że nie wszystko złe co tanie, zgadzam się z tym w 100 %, i zdania nigdy nie zmienię. 


Miałyście z nim styczność? Co o nim sądzicie ??

10 komentarzy:

  1. Hmmm... faktycznie tanioszka, ale czy on Ci kochana nie skleja rzęs za bardzo? Masz śliczne rzęsy, a trochę zrobił się efekt owadzich nóżek.

    PS. obserwuję Twojego bloga :) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po dwóch warstwach rzeczywiście trochę skleja, ale przed umalowaniem nie czesałam ich szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
  3. i sprawdza się nam zasada ze droższe nie znaczy lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie tusze Vollare są świetne! :D
    moim ulubieńcem jest Galactic Flash za 7 zł też z Vollare ;)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ochotę go wypróbować w najbliższym czasie, mam do nich świetny dostęp :)

      Usuń
  5. tak ja też lubię Volare- Volare Clubbing też jest dobry a ten co Ty masz kupię jako następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tanie produkty, które są dobre:D

    zapraszam do akcji na moim blogu pod hasłem: ,,Jestem świadomym konsumentem'':)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to rozpoczynam poszukiwania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tanie kosmetyki są ok :) ten tusz jest doskonałym przykładem

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)