Obserwatorzy

piątek, 4 maja 2012

Tonik Corine de Frame- Recenzja





Hej kochane!

Wracam już do blogowania, pisania recenzji i pisania swoich smutków.

Dziś przychodzę z recenzją toniku, który jakiś czas temu kupiłam przez przypadek, i bardzo go polubiłam. 








 Co mnie w nim uwiodło?

To że w 99 procentach jest z naturalnych składników, nie uczula ani nie powoduje ściągnięcia skóry. 
Jest miły w użytkowaniu, wydajny, ale nie wiem jak z dostępnością.
Nie zapchał mnie, łagodzi podrażnienia, matuje.
Przyjemne opakowanie z pompka, można dozować porcję kosmetyku na wacik. 



Plusy 
  •  tani około 10 zł 
  • Ładnie pachnie
  • przyjemnie pachnie
  • matuje
  • dobry skład 
  • fajne opakowanie z pompką 
  • ładnie odświeża 


Minusy 
  • Nie zauważyłam



Podsumowując: Jeżeli macie do niego dostęp, warto wypróbować, ja na pewno będę go szukać u siebie. Bo jak go brałam był ostatni egzemplarz, i nie wiem czy stacjonarnie można go dostać w tym sklepie. 

Pozdrawiam !!

3 komentarze:

  1. niegdy nie slyszalam o tej firmie, ale ciekawie sie prezentuje :) i pewnie by mi odpowiadal bo mam cere wrazliwa:) ale narazie stosuje OCM:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy OCM również powinno się stosować tonik, ponieważ przywraca skórze naturalne ph.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem gdzie go dostanę. :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)