Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2012

Recenzja- NIVEA Rich sensation ,odżywcze mleczko do ciała

Witajcie kochane.

Dziś przyszłam do Was z recenzją mleczka do ciała z Nivea, które już jakiś czas testuję.
Gdy otrzymałam to mleczko myślałam że jest kleiste, i nic nie robi, jednak pozory mylą . Jest inne niż inne mleczka z Nivea .








Od producenta :

Odżywcze Mleczko Do Ciała Rich Sensation
  • codzienna 24-godzinna intensywna pielęgnacja nawilżająca, stworzona specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej
  • mleczko wzbogacone jest naturalnymi minerałami i substancjami nawilżającymi
  • wspomaga naturalne funkcje skóry i stymuluje proces wewnątrzkomórkowego nawilżania
  • głęboko i długotrwale nawilża, chroniąc skórę przed wysuszaniem
  • intensywnie odżywia, pielęgnuje i wyraźnie wygładza szorstką skórę
  • zawiera bogatą i kremową formułę, opartą na olejku migdałowym i witaminie E

Gdzie kupić ?

http://wizaz24.pl/




Moja Opinia :

Mleczko o delikatnej i gładkiej konsystencji idealnie rozprowadza się na skórze.
Przyjemnie pachnie, szybko się wchłania a co najważniejsze -doskonale nawilża suchą skórę.
Przez ostatni czas dużo pracuję na dworze i oczywiście szybko się opaliłam, po czym miałam bardzo suchą skórę przeważnie na nogach. te mleczko w mig nawilżyło i ukoiło moją skórę.

Plusy 
  • Nawilża
  • Przyjemnie pachnie
  • Koji suchą skórę 
  • szybko się wchłania 
  • lekka konsystencja, idealna na lato 
  • wydajne 
  •  Poręczne opakowanie
  • Łatwe w aplikacji 
 
 
Minusy 

  • Osoby które mają bardzo suchą  skórze ,może być za słabe


Podsumowując:

Polecam jak najbardziej to mleczko. Szczególnie teraz gdy przyszła pora na lekkie mleczka i balsamy do ciała.


Pozdrawiam i w najbliższym czasie zapraszam na recenzję cieni Vollare

4 komentarze:

  1. miałam go, nie zachwycił mnie, chociaż dobrze nawilża, to jego konsystencja doprowadzała mnie do szału

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same, ale w białym opakowaniu :)
    I jestem nim pozytywnie zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam to mleczko ale jakoś nie podchodzi mi jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jest dla mnie :) Lubię balsamy z nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)