Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

Krem pod oczy Floslek- Happy per Aqua - Recenzja

 Cześć !

Dzisiaj recenzja kosmetyku który używam już dobry miesiąc, i czas na jego recenzję :)

Krem pod oczy Floslek z serii Happy per Auqua. 


Opis producenta :


 Krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do skóry normalnej. Rozprowadza się z odpowiednim poślizgiem, wchłania się równomiernie, utrzymując na powierzchni skóry delikatny, film, który wzmacnia jej naturalną barierę lipidową i chroni przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego oraz ogranicza utratę wody własnej z naskórka.
Krem trwale nawilża i wygładza skórę wokół oczu oraz poprawia jej elastyczność i jędrność. Skóra po użyciu kremu jest gładka, przyjemna w dotyku, odświeżona o ładnym naturalnym kolorycie. Zmarszczki, "kurze łapki", worki pod oczami stają się mniej widoczne.


skład :

 Aqua, Propylene Glycol, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Cetearyl Isononanoate, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Hydrolyzed Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seedcake, Euphrasia Officinalis (Eyebright) Herb Extract, Butyrospermum Parkii Butter, Enteromorpha Compressa Extract, Panthenol, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate, Carbomer, Allantoin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Disodium EDTA. 



Moja opinia :


Krem o lekkiej formule szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości. 
Nadaje się zarówno pod makijaż na dzień, jak i na noc. 
Opakowanie zawiera 30 ml, czyli jest duże, przy czym wydajne, stosuję miesiąc i nie widać wielkiego zużycia. 
Od dziecka posiadam cienie pod oczami, i zawsze czy to jestem wypoczęta, czy zmęczona są widoczne, a ten krem zniwelował je do prawie niewidoczności. 
Nie mam marszczek, więc w tym temacie się nie wypowiem. 



Plusy 
  • Lekka formuła
  • szybko się wchłania
  • nie podrażnia!! a mam wrażliwe oczy 
  • nadaje się pod makijaż 
  • nawilża
  • wygładza okolice oczu
  • miło pachnie, nie nachalnie
  • duża tubka 30 ml a 19 zł 
  • zniwelował mi prawie do niewidoczności cienie pod oczami
  • nie roluje się 

Minusy
  •  jest słabo dostępny

Podsumowując:

Jeżeli szukasz dobrego kremu który nawilży, wygładzi i rozjaśni cieni, to mogę polecić ten kremik. 
Ale jeżeli szukasz czegoś co będzie przeciw zmarszczkowe, to w tym się nie wypowiem ponieważ nie mam zmarszczek. 


A czy Wy miałyście z nim do czynienia?? Chętnie poczytam wasze opinie o kremach pod oczy, ponieważ gdy  mi się ten skończy , z chęcią wypróbowała bym coś nowego :)

Pozdrawiam :) 

7 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, pod oczy używam ziaji, ale szczerze mówiąc jest średnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z tej serii krem nawilżający bardzo dobry, dzięki za opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nigdy nie miałam, ale kiedyś kupiłam krem pod oczy z avonu.
    niestety za rzadko go używam żeby się wypowiedzieć na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu nawet nigdzie go nie widziałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. od dłuższego czasu poszukuję dobrego kremu pod oczy... zapisuję sobie ten, dzięki :)

    ps. myślę, że może znajdę go w superpharm?

    OdpowiedzUsuń
  6. O ile pamiętam to w superpharm widziałam krem z tej serii, sama nie stosowałam. Lubię kremy z floslek min. jakość/cena.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zakupiłam z tej serii krem pod oczy i 2 nawilżające. Mam problem z pojawiającymi się zmarszczkami, ale nie chcę od razu stosować czołgu, więc zaczynam od tego asortymentu. Za jakiś czas, mam nadzieję, będę mogła się podzielić szczegółową opinią ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)