Obserwatorzy

środa, 16 maja 2012

Jestem! i moje ostatnie zakupy pokazuję :)

Cześć kochane..


 Nie było mnie troszkę w naszym blogowym świecie, a wszystko z winy mojego kochanego internetu z T-mobile. Zawiesił im się system, i od soboty nie miałam możliwości dostępu , a oni nawet nie wiedzieli co się dzieje. Jechałam te parę dni na mobilnym z Orange, ale ani dodać notki, ani dodać komentarza, i na dodatek zdjęcia się nie pokazywały! 
Jaka byłam dziś szczęśliwa gdy sprawdzałam czy już się odwiesiło, oczywiście byłam nastawiona na '' usługa chwilowo niedostępna, spróbuj ponownie potem '', ale w końcu okazało się że jest! Nie cieszyłam się już tak długo że mam internet ju od paru lat hehe. Bloger uzależnia, tak jak wizaż czy co tam innego..

W ostatnim czasie sprawiłam sobie kilka nowości kosmetycznych ( nowości , ponieważ nie stosowałam jeszcze nic oprócz odżywki do włosów). 
Zobaczcie same 







kupiłam  małe opakowanie na spróbowanie, ale już wiem że kupię duże :) 




 Tę odżywkę już kiedyś stosowałam, ( jednak gdy ja teraz kupiłam zdarzył się wypadek, siostra usiadła mi na torbę gdzie ją miałam, i tak oto tym sposób wypłynęło mi około 20 % odżywki z opakowania ) ..



i zamówienie z dozu.pl




I coś przed czym zakupu broniłam się pół roku. Nie wiem sama dlaczego, ale w końcu kupiłam, spróbuję i zobaczymy cy i na mnie podziała. Dziś jest mój drugi dzień wcierania..






Lecę nadrabiać Wasze blogi.. Trzymajcie się ciepło, bo z tego co wiem dziś wszędzie deszczowo. Tak jak i u mnie na mazurach :) 



Ps. Zapraszam do mojej zakładki z wymianą, może ktoś miał by ochotę na wymianę? Dodane są nowe kosmetyki . 

Wymiana 

 

18 komentarzy:

  1. świetne zakupy:)
    jestem ciekawa Jantar
    już zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak spisze się na moich włosach naczytałam się o nim tyle zachwytów.. :)

      Usuń
    2. Spowodował u mnie łupież i swędzenie skóry.

      Usuń
  2. Muszę mieć tą wcierkę jantar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długo do niej się przekonywałam, ale może coś pomoże na porost :)

      Usuń
  3. aaa i rival de loop to mój ulubenec :) i oczywisce obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i jak sprawdza się pianka z rival de loop? Byłam dzisiaj w rossmanie i nawet się nad nią zastanawiałam, ale w końcu nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale oczyszcza twarz z pozostałości makijażu, jak i również usuwa bardzo dobrze podkład buźki :)

      Usuń
  5. Ja też jestem ciekawa jantar i lakieru wibo.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny lakier :) też bym chciała Jantar :)


    jak masz chęć zapraszam na rozdanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy :)
    Jestem ciekawa lakieru, ob ma fajny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zakupy,jestem ciekawa jantara.obserwuję i zapraszam do mnie
    http://sekretnapuszkaawniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cos komentarza mi nie dodało.
    zakupy super,ciekawa jestem jantara.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog,obserwuje i zapraszam http://sekretnapuszkaawniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czemu nie chce mi dodać komentarza

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)