Obserwatorzy

środa, 23 maja 2012

Jantar- mój nie przyjacielu

Witajcie kochane.




Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje zakupy, a w nich Jantar,i od tamtej pory wcierałam go w skórę głowy. 
Na początku wcierania było wszystko ok, włosy odbite poprzez masaż , pięknie błyszczały, dłużej były świeże. Tak było w pierwszym tygodniu stosowania. 
Gdy zaczął się drugi, wszystko zmieniło się o 360 stopni. włosy szybciej się przetłuszczały, zrobiły się sztywne u nasady.. I co najgorsze skóra zaczęła mnie mocno swędzić.. Wiem że to sprawka Jantara ponieważ nic innego nowego nie używałam, a do tego opinie nie których dziewczyn upewniły mnie że mnie podrażnił..





Zazdroszczę dziewczyną którym Jantar służy, mi niestety nie.. 



Więc wracam do kontynuowania dalszych poszukiwań wcierki ''Idealnej dla mnie ''


Uciekam , robię swoją naturalną wcierkę z...... herbatek ekspresowych ( lipa + rumianek), gliceryny,i kilku kropel oleju ze słodkich migdałów :)

Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Ja kupiłam jantara mam nadzieję ze u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę ją gdzieś dostać, bo bardzo chcę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za opinie teraz wiem że go nie kupię.zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie miałam zamiar go kupić-i kupię! Muszę na sobie spróbować. :) To będzie moja pierwsza wciera. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, Twoja skóra zareagowała identycznie jak moja, a już myślałam, że miałam jakiś trefny egzemplarz i chciałam kupować drugi... już tego nie zrobię dzięki Tobie:)
    U mnie się się sprawdziła wcierka kulpol L-102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją kupowałam na allegro, ale wiem, że dziewczyny kupowały w sklepach zielarskich, więc tam najpierw zobacz:) kosztuje około 5 zł za 100 lub 125 ml więc to chyba niewiele, a warto spróbować:)

      Usuń
  6. A ja zakupiłam dwie buteleczki, mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybacz, że zwracam uwagę, ale jeśli coś zmieniło się o 360 st. to oznacza, że jest tak samo. Jeśli coś, to mogło zmienić się o 180 st., czyli właśnie przeciwieństwo, o które ci chodziło :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sprawdził się świetnie, nawet robiłam jego recenzje, więc jak widać wszystko zależy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)