Obserwatorzy

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Wróciłam, i dokupiłam :)

Tak jak w temacie, już wróciłam i dokupiłam kilka rzeczy

Byłam w Aster i ja nie wiem , te panie co tam pracują , łażą za klientem i patrzą na ręce, gapią się tak jak by ktoś miał coś ukraść. 
Może ja dziwnie wyglądałam , albo sama nie wiem, bo po raz pierwszy widziałam tam szafę essence no i oglądałam wszystko po kolei, piękne lakiery itd, a babeczka stała nie daleko mnie ale musiała iść obsłużyć jakąś panią, i jak już to zrobiła to aż biegła sprawdzić co ja robię i prawie na mnie wpadła .. Koszmar. Przynajmniej się z niej pośmiałam.. 

W rosmanie podobnie, ale o tym już kiedyś pisałam.. 



 odcień 100 Ivory






A poszłam kupić buty, zamiast butów kupiłam to co na zdjęciach hehe :)

Używałyście coś z tych kosmetyków?? Z chęcią poczytała bym o podkładzie i bazie z essence, oraz odżywce z eveline.  Resztę już miałam i wiem jak działają  ..

Teraz robię sobie ban na jakie kol wiek zakupy kosmetyczne.

PS. Po południu pojawia się nowe rzeczy w zakładce wymiana, także zapraszam :)

7 komentarzy:

  1. Z tych produktów miałam tylko odżywkę z Eveline. Dla mnie to jest jeden z moich ulubionych produktów wszech czasów. Jeżeli stosuję się ją zgodnie z zaleceniami to czyni cuda:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tylko tusz z tycz rzeczy , które ty kupiłaś i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi, że miałam dzisiaj kupić odżywkę Isany!!! Specjalnie po nią pojechałam do miasta, a również wróciłam z czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie wróciłam do domu z odżywką Eveline, ale diamentową. Ciekawe jak się sprawdzi ta :)

    PS. dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam/mam wszystkie produkty z tej notki. Mamy podobny gust kosmetyczny :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)