Obserwatorzy

niedziela, 15 kwietnia 2012

Nowoście w mojej kosmetyczce, + nie tylko

Witajcie.:) W końcu odebrałam swój aparat, i mogę pokazać co w ostatnim czasie sobie kupiłam. 
Trochę tego się uzbierało.  + oczywiście moja nagroda z rozdania u Wery , która przyszła przed świętami jeszcze. 



Najpierw zakupy z biedronki 




 balsam 4.99



 Żel 4.99




 Tusz Maybelline 16.99 Volum Express- są teraz w biedronce.



 Szampon 3 zł






 Wygrana w rozdaniu, oczywiście były jeszcze próbki ale zużyłam je wcześniej




 kolczyki 6 zł




 okulary 20 zł na przecenie





 zwykle gumki (najlepsze  ) cena za komplet 1.80



próbki z Jonnsons  które zamówiłam miesiąc temu 




Jak na razie czuję się zaspokojona kosmetycznie, chociaż nie wiadomo na jak długo.. :)
Pozdrawiam i do następnego posta :)



22 komentarze:

  1. Super że ten tusz jest w biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nawet nad nim nie zastanawiałam, chociaż nigdy go nie miałam :)

      Usuń
  2. Nie lubię produktów firmy Johnsons ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie które tylko lubię, ale próbki zamówiłam dla mojej siostrzenicy :)

      Usuń
  3. super zakupy:)
    zawiodłam się na tych próbkach z johnson :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo są to słabe kosmetyki, płyn w ogóle się nie pieni, a wlałam jedną buteleczkę na raz, krem na odparzenia dałam pewnej osobie, która potrzebowała, to w ogóle nie działał, a tego 3 kremu nie miałam,
      więc są bardzo kiepskie, zapachu prawie w wannie nie czuć:(

      Usuń
    2. płyn dawałam do kąpieli synowi, ale nawet głowy tym się nie dało umyć, jakieś takie tępe:(

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ten szampon brzozowy - czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będzie , za jakiś czas :)

      Usuń
  5. Będę czekać na recenzję kremu do cery naczynkowej przydałby mi się taki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie, jak na razie jestem z niego adowolona, czas pokaże czy na długo :)

      Usuń
  6. lubię ten balsam z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie zakupy:)

    kochanie, je jestem rocznik '91:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam dziś właśnie te tusze w biedronce, al esię nie skusiłam, czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również otrzymałam te same próbki :)
    Z biedronki to lubię chusteczki do demakijażu.
    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie błyszczyka Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :) Słyszałam że firma Flos-Lek produkuje fajne kosmetyki.

    Pozdrawiam serdecznie!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)