Obserwatorzy

sobota, 28 kwietnia 2012

Moja kolekcja kolczyków na sztyft ..

Cześć. 
Ostatnio mam świra na punkcie kolczyków na sztyft, i tylko takie noszę. 
Wszystkie inne duże, długie, koła itp. leżą sobie i spokojnie czekają aż mi kiedyś przejdzie :)

Oto moja kolekcja, nie mam ich dużo, jednak bardzo je lubię. 










 + prezent jaki ostatnio otrzymałam . Komplecik srebrny ( tylko srebro lubię , złota nie znoszę ) , który zawiera elementy swarowskiego. 
Kolor kolczyków i zawieszki jest zmienny pod wpływem zmiany konta położenia. Zobaczcie same, raz są niebieskie, raz białe :) Fajna sprawa :) 








To na tyle w dzisiejszym poście, już nie długo zapraszam na recenzję szamponu z Barwy oraz kremu Eveline -niewidzialne rękawiczki. Pozdrawiam i mega super weekendu życzę :)

5 komentarzy:

  1. A ja się właśnie biorę za szukanie stojaka na kolczyki na wkrętki. Doliczyłam się jakichś 25 par, a nie mam ich gdzie przetrzymywać. Nie lubię jak mi latają po szufladce. Ale Twoje są zdecydowanie ładniejsze :) Ciekawe kształty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj uwielbiam perełki ! prześliczne !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wkręciki ;)
    Ładna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytypowałam Cię do TAGU 11 kosmetycznych pytan :
    http://agicosmoholic.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)