Obserwatorzy

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

kolejne zdobycze kosmetyczne..

Dziś dzień deszczowy, pochmurny. 
Nie lubię kiedy taka pogoda jest, ale dziś dzięki temu mam wolne więc narzekać nie będę :)

Znowu skusiłam się na kilka kosmetyków, w sumie tylko na 3, jeden szampon który używam już od dłuższego czasu i , zawsze do niego wracam. tonik o którym czytałam świetne opinie oraz żel pod prysznic. 








To było by na tyle na razie, ponieważ lecę jeszcze na miasto i pewnie znowu coś przytacham :)

Miłego :)

5 komentarzy:

  1. tonik chętnie bym spróbowała, ale niestety nie mam dostępu do niego:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam kiedys ten zel i mi sie bardzo podobal;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na ten żel pod prysznic sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem toniku, czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)