Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

....

Hej !
W ostatnim czasie, bardzo mało mnie na blogu, ale zupełnie nie mam pomysłów na nowe notki, tzn w sumie pomysły są ale nie za bardzo wiem jak to wszystko sprecyzować żeby było jak chcę. 

Nic w ostatnim czasie mi się nie chce, jedynie co to tylko na pracę w ogródku..

Chyba jakieś przesilenie mnie dopadło :( Mam nadzieję iż nie na długo..




moja bluzeczka którą upolowałam w pięknym odcieniu na lumpku za 8 zł 




zdjęcie zrobione z nudów, proszę się nie śmiać :)

Moja psinka pomaga w pracach w ogródku :)



Mam nadzieję że nie długo wpadnę z ciekawą notką :)

tymczasem pozdrawiam, i życzę wszystkim miłego weekendu :)

11 komentarzy:

  1. śliczna bluzeczka ta pierwsza :)

    drugie zdjęcie urocze :)

    psiak słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pal łobuzie

    tylko Ty wiedziałaś, że to Jantar:*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem dlaczego, ale pokazuje mi się, że dwa razy Cię obserwuję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam :D

      Usuń
    2. widocznie jesteś tego warta:)

      ja też byłam w tym szale i oczekiwałam cudów, ale się nie doczekałam:( nie należę do wrażliwców, więc jestem zdziwiona, że akurat mnie podrażnił, a inne osoby są zachwycone. No trudno:)
      a czemu nie zaglądasz już na WP?

      Usuń
  4. Oj Moncia, wiem co czujesz. :D Mam to samo i to baaaaardzo często. Zamysłów na posty jest milion w sekundę, ale gorzej z wykonaniem. Tym bardziej, że teraz mam remont i zupełnie nic się nie chce. Mam nadzieję, że szybko znajdę jakąś siłę w sobie, żeby wszystko ogarnąć i robić porządne posty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to te wiosenne przesilenie, tak na ludzi działa ;/

      Usuń
    2. oj tak, zawsze miałam mnóstwo zaplanowanych postów. Został mi jeden i jak się nie zmobilizuję będę miała przestój, a od lutego chyba nie zdażył mi się już dzień bez notki...

      Usuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)