Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

TAG: Pięć kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcem mieć.

Hej kochane.
Zauważyłam już że na wielu blogach istnieje taki tag ,więc postanowiłam również wziąć udział w zabawie.






* napisz, kto Cie otagował i zamieść zasady TAG'u
* zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki (akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo: - maja tańsze odpowiedniki - są przereklamowane - amatorkom są niepotrzebne - bo to sposób na niepotrzebne wydatki... ...i krótko wyjaśnij swój wybór
* zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek



No to zaczynamy :)

1. Nie chciałabym mieć drogich pędzli do makijażu, są tańsze odpowiedniki z różnych firm . Które dobrze sprawują się przez lata. ja już 2.5 roku posiadam z Mario Luigi z Allegro i nadal spisują się świetnie.

2. Nie chciałabym mieć sławnej gąbeczki różowej, która jest dość droga , i uważam że nawet gdyby była tańsza to nie była by mi potrzebna. 

3. Nie kupiła bym również drogich cieni do powiek typu MAC, ponieważ jak dla mnie są za drogie , a poza tym znam świetne firmy które oferują dobre cienie jakościowo za niską cenę.

4. Nie kupiła bym lakieru typu OPI, ponieważ żal by mi było by wydać tyle kasy na lakier. Znam tańsze które są również bardzo dobre. 

5. Drogich pomadek /błyszczyków. 
Na rynku są tańsze odpowiedniki ypu Golden Rose,Essence lub Delia. Są nie dość że tanie a bardzo dobre.


Zapraszam wszystkie blogerki do zabawy :) 

**********************************************************************************
A już w najbliższym czasie na moim blogu zasypie Was recenzjami

Min.

-Balsam Garniera Ujędrniający
- Peeling z Iasana z białą czekoladą
-Masełko do ciała Isana 

Także zapraszam

3 komentarze:

  1. "Chciałabym" się pisze razem. Zachęcam do studiowania słowników zamiast nowych kolekcji lakierów do paznokci:)BS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy - ja nie studiuje nowych lakierów do paznokci, bo jak chciałam zauważyć na blogu nie ma ani jednego wpisu o lakierach! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)